۹ دی نماد وفاداری مردم به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:۹ دی سال ۸۸ نماد وفاداری مردم به آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام است و مردم در این روز یکبار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

رضا رحیم پور عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران در این روز به دشمنان و بد خواهان این نظام نشان دادند که جوشش انقلابی و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا در باور عمیق و قلب آن‌ها جاری است و نقشه‌های رنگارنگ دشمنان تاثیری در گسست این دلدادگی ندارد.

رحیم پور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا و صهیونیسم با رمز تقلب در انتخابات سال ۸۸، برخی عناصر خود را در داخل اجیر کردند که به این بهانه دروغ، زمینه اغتشاش و ناامنی را در کشور ایجاد کنند تا به اهداف خود در براندازی نظام برسند.

وی اضافه کرد: تلاش‌های آن‌ها به جز تخریب اموال عمومی و خسارت به مردم نتیجه دیگری در پی نداشت و موجب شد نفرت مردم از آن‌ها افزایش یابد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ناکامی دشمنان در توطئه علیه نظام را در جریان اغتشاشات ۸۸ و بعد از آن موجب افزایش بصیرت مردم ذکر کرد.

رحیم پور افزود: تا زمانیکه مردم هوشیاری خود را حفظ کنند و شاخص دشمن شناسی آن‌ها به اشاره و نگاه، ولی امر مسلمین باشد مطمئنا دشمنان هرگز موفق نخواهند شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت، گفت: در دنیای امروز با گسترش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، دشمن به کمک این ابزار ارتباطی درصدد است با روش جنگ شناختی و ترکیبی علاوه بر تضعیف باور‌های دینی مردم، آن‌ها را از گفتمان انقلاب اسلامی دلسرد کند که این مهم را مردم و آزادی خواهان باید به خوبی واقف باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.