تقی زاده: واگذاری استقلال و پرسپولیس به معنای تضعیف دولت نیست

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری و خصوصی شدن ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به معنای تضعیف دولت نیست و مطمئنم با خصوصی شدن کارآرایی آن‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ جمشید تقی زاده معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان که پیگیری روند خصوصی شدن ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر عهده دارد اظهار داشت: مرحله مهم واگذاری ۲ باشگاه بعد از طی شدن موارد مد نظر سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس، قیمت گذاری است.

وی ادامه داد: قطعا واگذاری و خصوصی شدن ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به معنای تضعیف دولت یا فوتبال نیست و اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس کارآرایی آن‌ها ارتقا پیدا می‌کند و اثربخشی و خدمات بهتری به فوتبال باشگاهی و ملی عرضه خواهد شد.

تقی زاده گفت: امیدوارم مدل واگذاری و خصوصی شدن ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس با سرعت و صحت به پیش برود و الگو و نمادی برای مشارکت بخش خصوصی و توسعه ورزش و فوتبال کشور باشد و قضاوت رسانه‌ها و مردم مبین آن گردد.


بیشتر بخوانید: سلطانی فر: روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس باید سرعت بیشتری بگیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیامک قهاری
۱۲:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۸
با سلام - واگذاری این دو باشگاه با توجه به محبوبیت زیاد و تأثیر اجتماعی فراوانی که بر هوادارانشان دارند به افراد حقیقی نه به صلاح است و نه اصولاً امکان پذیر خواهد بود . بنابراین می باید شرکت های نامدارِ سهامی عام برای خرید این دو باشگاه کاندیدا شوند . در حال حاضر دو باشگاه پیکان و سایپا که فاقد هوادار نیز هستند ، به خوبی امکانات و استعداد خرید پرسپولیس و استقلال را دارند و می توان با ادغام پرسپولیس و پیکان و همچنین استقلال و سایپا صاحب 2 باشگاه جدید بسیار قدرتمند با پشتوانۀ مستحکمِ هواداری و نیز مالی و سخت افزاری رسید .
باور کنید چارۀ دیگری وجود ندارد ... ! یا علی
آخرین اخبار