مواردی که قرار است در سال ۲۰۲۰ به واتساپ اضافه شوند

براساس اخباری که به تازگی از واتساپ منتشر شده است، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ قابلیت‌های Dark Mode و حذف خودکار پیام‌ها از گروه، به این پیام رسان اضافه شود.

مواردی که قرار است در سال ۲۰۲۰ به واتساپ اضافه شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان واتساپ یکی از برنامه‌های بسیار پرطرفدار بازار‌های موبایلی بوده که چند سالی است مالکیت آن توسط شرکت فیسبوک خریداری شده و این شرکت قصد دارد با اضافه کردن موارد جدیدتری به این پیام رسان، آمار کاربران خود را بالا برده و این پیام رسان که نسبت به سایر پیام رسان‌های موجود در بازار از امکانات کمتری برخوردار است را وارد عرصه رقابت با سایر پیام رسان‌ها کند. چند وقتی است که خبر‌های زیادی از این پیام رسان در فضای مجازی منتشر می‌شود که در این اخبار دائما موارد جدید که قرار است به زودی برای این پیام رسان عرضه شوند، اعلام می‌شوند.

مواردی که در سال ۲۰۲۰ به پیام رسان واتساپ اضافه خواهند شد

یکی از مواردی که به تازگی درباره واتساپ اعلام شده است، قابلیت حذف کردن پیام‌های وارد شده در گروه برای کاربر است که کاربران به وسیله این قابلیت می‌توانند با انتخاب گزینه‌های یک ساعته، یک روزه، یک هفته، یک ماهه و یک ساله به واتساپ اجازه دهند تا پیغام‌های یک گروه را به طور خودکار حذف کند؛ این کار از اشغال بی دلیل حافظه دستگاه کاربر جلوگیری خواهد کرد.

مواردی که قرار است در سال ۲۰۲۰ به واتساپ اضافه شوند

قابلیت دیگری که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ به پیام رسان واتساپ اضافه شود قابلیت Dark Mode است، این قابلیت باعث می‌شود میزان استفاده صفحه نمایش گوشی از باتری به حداقل رسیده و به چشم کاربران هنگام استفاده از گوشی در شب آسیبی وارد نشود. هرچند صرفه جویی در باتری به وسیله این قابلیت صرفا در دسترس کاربرانی خواهد بود که از نمایشگر‌های AMOLED استفاده می‌کنند و استفاده از این قابلیت در سایر نمایشگر‌ها باعث صرفه جویی در مصرف باتری نخواهد شد. انتظار می‌رود این قابلیت به زودی و برای کاربران دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: معرفی برترین گجت‌های سال ۲۰۱۹


چندی پیش یکی از مدیران واتساپ اعلام کرده بود که این پیام رسان در آینده برای جست‌وجوی عکس در اینترنت از وب سایت گوگل استفاده خواهد کرد که به این ترتیب تعداد بسیار بیشتری عکس هنگام جست‌وجو به کاربر نمایش داده خواهد شد. با این حال تاکنون تاریخی دقیق برای زمان در دسترس قرار گرفتن این قابلیت‌های جدید توسط واتساپ یا فیسبوک اعلام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار