امکان مشخص کردن زمان حذف شدن خودکار تاریخچه گرو‌های واتساپ

به تازگی برخی از کاربران در نسخه جدید بتا پیام رسان واتساپ امکان تنظیم زمان برای حذف خودکار پیام‌های گروه را مشاهده کرده‌اند.

امکان تنظیم زمان برای حذف شدن خودکار تاریخچه گرو‌های واتساپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان واتساپ یکی از پیام رسان‌های پرطرفدار در جهان بوده که چند سالی است شرکت فیسبوک مالکیت آن را خریداری کرده و در حال حاضر توسط این شرکت اداره می‌شود. این پیام رسان تا چندی به نسبت سایر برنامه‌های وجود در بازارهای موبایلی از امکانات بسیار پایین‌ترین بهره می‌برد و هنوز هم می‌توان گفت از نظر امکانات در سطح پایینی قرار دارد؛ شرکت فیسبوک برای رفع این مشکل دائما در تلاش است ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کند تا این پیام رسان محبوب از نظر امکانات و ویژگی‌ها نیز هم سطح با سایر پیام رسان‌ها قرار گیرد.

در ماه اکتبر شایعه شده بود که شرکت فیسبوک قابلیتی به نام Disappearing Messages یا ناپدید شدن پیام‌ها را به پیام رسان خود اضافه کرده است که تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره آن در فضای مجازی موجود نبود؛ اما به تازگی کاربران این ویژگی جدید را در نسخه ۲.۱۹.۲۷۵ بتا واتساپ مشاهده کرده‌اند. طبق اعلام کاربران و تصاویر منتشر شده از این قابلیت، از این پس کاربران می‌توانند برای حذف پیام‌های موجود در گروه‌ها، زمانی مشخص تعریف کنند.

امکان تنظیم زمان برای حذف شدن خودکار تاریخچه گرو‌های واتساپ

به این ترتیب کاربران در صورتی که قصد حذف شدن پیام‌های گروه به صورت خودکار را داشته باشند می‌توانند از زمان‌های یک ساعته، یک روزه، یک هفته، یک ماهه یا یک ساله در بخش تنظیمات گروه استفاده کنند. این قابلیت صرفا برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از حافظه گوشی کاربران طراحی شده است و هیج فایده‌ای دیگر ندارد. همچنین این قابلیت صرفا داده‌ها را از گوشی کاربر حذف خواهد کد و تاثیری روی گوشی سایر افراد گروه نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه 


در حال حاضر پاک شدن کامل تاریخچه گروه، در اختیار مدیر گروه قرار دارد و سایر کاربران به پاک کردن تاریخچه گروه برای تمامی اعضا دسترسی ندارند. هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت اما احتمالا دو ویژگی حالت تیره و پاک شدن خودکار تاریخچه گروه‌ها به صورت همزمان و در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار