معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه

سامسونگ مدل گلکسی A01 را با مشخصات متوسط و قیمتی بسیار ارزان، معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد سامسونگ به شدت در تلاش است تا در بازار گوشی‌های ارزان و میان‌رده قدرت بیشتری به دست بیاورد و مقابل هوآوی، آنر و شیائومی ایستادگی کند. طبق آن‌چیزی که در یک سال گذشته افتاده، سامسونگ با سری گلکسی A و M بیش از ۳۰ مدل با ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت متفاوت، روانه بازار کرده و تا حدودی هم توانسته با مدل‌های گلکسی A10، A30 و A50، موفق باشد. حال پس از آن که دو مدل گلکسی A51 و A71 به تازگی معرفی شدند. سامسونگ باز هم یک مدل ارزان با مشخصات نه چندان قوی برای بازار گوشی‌های پایین‌رده روانه بازار کرد که گلکسی A01 نام دارد. در ادامه اصلی‌ترین مشخصات این گوشی را مشاهده می‌کنید:

  • نمایشگر ۵.۷ اینچی LCD
  • پردازنده ۸ هسته‌ای (نا مشخص)
  • دوربین اصلی دوگانه (۱۳+۲ مگاپیکسل)
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
  • حاظه رم ۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
  • سیستم عامل اندروید ۱۰
  • باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپرساعت

معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه

شاید اولین ویژگی قابل توجه این مدل استفاده از نمایشگر LCD به‌جای سوپرآمولد باشد، سامسونگ تمام مدل‌های سری گلکسی A را به نمایشگرهای باکیفیت آمولد مجهز کرده اما در این مدل برای کاهش قیمت، به سراغ صفحه نمایش LCD رفته است. این نمایشگر

حاشیه نسبتا باریکی دارد و به قاب پلاستیکی گوشی متصل شده است. اندازه ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ برای یک مدل ارزان مناسب به نظر می‌رسد.

معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه

گلکسی A01 یکی از ارزان‌ترین مدل‌های بازار با دوربین دوگانه خواهد بود، البته از دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی این مدل توقع زیادی نداریم، اما وجود دوربین دوگانه، کیفیت و قابلیت‌های تصاویر را نسبت به مدل‌های مشابه با تک دوربین افزایش می‌دهد. این مدل همچنین به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ارائه دهنده اندروید ۱۰ شناخته می‌شود که به افزایش سرعت گوشی کمک می‌کند. داشتن سیستم عامل به روز در کنار پردازنده ۸ هسته‌ای سامسونگ و ۲ گیگابایت حافظه رم، برای انجام کار‌های روزانه و سر زدن به یک یا دو شبکه اجتماعی کافی است.

معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A01 نیز به باتری با ظرفیت خوب ۳ هزار میلی‌آمپرساعت اشاره می‌کنیم. این مدل با قیمت حدود ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد تا به یکی از ارزان‌ترین محصولات سامسونگ تبدیل شود.

معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار