معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ آذر)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که محبوبیت محصولات شیائومی همچنان بیشتر از شرکت‌های دیگر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته جدیدی آمده و این مسئله نوید از کامل شدن فهرست جدید پرطرفدارترین گوشی‌های هفت روز گذشته را می‌دهد. هفته‌های پیش شاهد برتری برند شیائومی و در بعضی مواقع سامسونگ در مقابل رقیبانشان بودیم. باید زودتر به شما بگوییم که این هفته نیز تفاوت زیادی وجود ندارد و شیائومی برتری خود را میان رقبای خود ثابت کرده است.

این هفته ردمی K30 شیائومی تازه نفس در صدر جدول قرار دارد. اما برادر 5G آن، که حتی پیش از رسمی شدن در فهرست مشخصات سایت‌ها وجود داشت، به محبوبیت آن نرسیده است و در جایگاه چهارم قرار دارد.

بین این دو اعضای خانواده K30 ما محصولات خط تولید میان‌رده این شرکت یعنی ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو را داریم. این بدان معناست که باز هم یک هفته دیگر شیائومی توانسته است چهار گوشی برتر فهرست ۱۰ پرطرفدار را از آن خود کند.

در این میان HMD Global یک گوشی جدید به بازار عرضه کرده است در فهرست امروز ما حضور دارد؛ این دستگاه جدید Nokia C1 است. در حالی که مشخصات این دستگاه آن چنان هم جذاب و کاربردی نیست و اصلا گوشی قدرتمندی به نظر نمی‌رسد، قیمت آن بسیار مناسب است. این گوشی هوشمند که تنها ۵۹ دلار قیمت دارد در مقام پنجم فهرست پرطرفدارترین‌های هفته جاری قرار گرفته است.

در مقام ششم گوشی قرار دارد که اکنون چند هفته است ما آن را در فهرست مشاهده می‌کنیم؛ گویی قصد ندارد از بین محصولات برتر خارج شود. این دستگاه گوشی گلکسی A50 سامسونگ است. پس از آن نیز گوشی تازه معرفی شده هوآوی قرار دارد، نوا 6 SE جایگاه ششم را از آن خود کرده است.

ریلمی X50 توانسته در مقام هشتم قرار بگیرد. این در حالی است که این اولین تلفن همراه 5G شرکت سازنده تا ماه بعد عرضه نخواهد شد، ولی افراد زیادی درباره آن صحبت می‌کنند و همین امر موجب افزایش محبوبیتش شده است. در دو جایگاه نهایی دو گوشی سامسونگ گلکسی A70 و شیائومی می‌نوت ۱۰ پرو را داریم که توانسته‌اند تلاش خود را برای حذف نشدن از این فهرست انجام دهند.

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ آذر)

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ آذر)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار