بازی Nioh 2 بالاترین امتیازها را از سوی کاربران گرفت

توسعه دهندگان بازی Nioh 2 اعلام کردند که نسخه بتا این بازی بالاترین امتیازها را از سوی گیمرها دریافت کرده است.

بازی Nioh 2 بالاترین امتیازها را از سوی کاربران گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار کنسول PS4 که گیمر‌های زیادی را جذب خود کرده است و به نوعی یکی از موفقیت‌های کنسول PS4 حساب می‌شود مجموعه Nioh است. این بازی به حدی دارای طرفدار است که حتی نسخه بتا بازی Nioh 2 که در ماه مارس سال آینده قرار است وارد بازار شود، با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شد و گیمر‌های زیادی آن را دریافت کردند. این عنوان قرار است یکی از سه عنوان ژاپنی باشد که در مارس سال آینده عرضه خواهد شد که تا اینجای کار توانسته است به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند.

نسخه بتا این بازی در اوایل سال جاری وارد بازار شد و با توجه به نظرسنجی که شرکت سازنده این بازی انچام داده است، مشخص شد این عنوان توانسته است نظر مثبت کاربران را به سوی خود جلب کند. این بازی توسط دو توسعه دهنده بزرگ ژاپنی یعنی شرکت‌های Koei Tecmo و Team Ninja ساخته شده است و همین دو شرکت نیز نتیجه نظرسنجی‌های مردمی درباره این عنوان را منتشر کرده‌اند؛ براساس نتایج منتشر شده از نسخه بتا این بازی مشخص شد که عنوان Nioh 2 در اکثر موارد تواسنته است عنوان محبوبی برای گیمر‌ها باشد و تنها در دو مورد درصد منفی گرفته است.

بازی Nioh 2 بالاترین امتیازها را از سوی کاربران گرفت

هوش مصنوعی و بخش آموزشی عنوان Nioh 2 با ۱۳ درصد رای منفی پایین‌ترین عملکرد در بین موارد پرسیده شده از کاربران و موسیقی و جلوه‌های صوتی نیز تنها با ۳ درصد نظر منفی، بالاترین عملکرد را در بین موارد بازی داشته است. با وجود این حجم از رضایت، اما این سازندگان بزرگ اعلام کردند که قصد دارند هوش مصنوعی و سایر موارد بازی را که نتوانسته‌اند آن طور که پیش بینی می‌شد نظر گیمر‌ها را جلب کند را بهبود بخشند و ایرادات موجود در نسخه بتا بازی هرگز در نسخه اصلی آن دیده نخواهند شد.


بیشتر بخوانید: فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار