جزییات بروزرسانی آینده بازی Forza Horizon 4

شرکت Turn 10 Studios اعلام کرد که در بروزرسانی آینده بازی Forza Horizon 4 از قوانین فیزیک در ساخت بازی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت با کیفیت‌ترین عنوان شبیه سازی رایانه‌ای در بین بازی‌های ویدیویی عنوان Forza Motorsport است. گرافیک این بازی از زمان انتشار اولین نسخه از آن زبان زد عام و خاص بود. اما از این بازی در سال جاری نسخه جدید وارد بازار نشد و شرکت Turn 10 Studios که مسئولیت توسعه این بازی را برعهده دارد، ترجیح داد که از نسخه قبلی یعنی Forza Horizon 4 پشتیبانی کند و تمرکز خود را روی عرضه بروزرسانی‌های جدیدتر این بازی بگذارد. چندی پیش نیز رییس شرکت سازنده این بازی نیز به تازگی اعلام کرده که قرار است در جریان کنفرانس ماهانه بازی Forza اولین ویدیو از بروزرسانی بزرگ این بازی نمایش داده شود.

اما به تازگی مراسم ماه دسامبر یازی Forza برگزار شده که کارگردان بازی Forza Horizon 4 در این مراسم از تغییرات جدید اعمال شده در بروزرسانی آینده این بازی خبر داد و اعلام کرد که مدل لاستیک‌ها، سیستم تعلیق و سیستم فشار به طور کامل باز سازی شده است و هر گیمری هنگام اجرای بازی متوجه آن خواهد شد.

جزییات بروزرسانی آینده بازی Forza Horizon 4

از طرفی هم کارگردان این عنوان اعلام کرد که این تمام تغییرات اعمال شده در بازی نیست و بزرگ‌ترین تغییر بازی را گیمر‌ها پس از بروزرسانی و با اولین ورود به بازی مشاهده خواهند کرد. ظاهرا این شرکت از علم فیزیک برای طبیعی‌تر شدن بازی استفاده کرده است که بر اساس آن گرما روی باد تایر‌ها اثر مستقیم خواهد گذاشت و به طور کلی دما تاثیر مستقیم روی فشار لاستیک‌ها می‌گذارد.


بیشتر بخوانید: فروش بالای بازی Resident Evil 2 Remake


با بالا رفتن فشار وارد بر لاستیک ماشین، آیرودینامیک و قدرت ماشین نیز تغییر خواهد کرد که حس طبیعی بودن را به طور کلی به گیمر‌ها القا خواهد کرد. همچینن حدود ۱۵ مورد تغییر دیگر نیز در بازی اعمال شده که گیمر‌ها تنها با تجریه بازی متوجه این تغییرات خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار