جزئیات کامل بروزرسانی جدید بازی Death Stranding

روز گذشته هیدئو کوجیما بروزرسانی ماه دسامبر بازی Death Stranding را با هدف بهبود مشکلات موجود در بازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که هیدئو کوجیما سازنده مرموزترین عنوان فعلی دنیای بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد قرار است در ماه دسامبر برای بازی Death Stranding جدید عرضه شود. این سازنده به تازگی جزییات کامل بروزرسانی این ماه بازی خود را اعلام کرده است که می‌توان گفت بیشترین تغییرات در این بروزرسانی به رفع مشکلات وجود در بازی مربوط می‌شود و قرار نیست چیز بسیار جدید یا بزرگی به بازی اضافه شود. لازم به ذکر است که این بروزرسانی روز گذشته عرضه شده است و گیمرهای کنسول PS4 می‌توانند این بازی بروزرسانی را دریافت کنند.

بخش اعظم تغییراتی که در این بروزرسانی روی بازی اعمال شده است به پیشرفت‌های گیم پلی بازی مربوط می‌شود.اولین مورد به دید شخصیت اصلی بازی یعنی سم مربوط می‌شود؛ در نسخه اول بازی یعنی نسخه بروزرسانی نشده، هنگام که سم به BTهای موجود در بازی بر می‌خورد به دلیل ایجاد تارهایی که BTها در اطراف وی ایجاد می‌کردند گیمر توانایی دیدن کوله پشتی و شلاقی که سم همراه خود دارد را نداشتند، اما در این بروزرسانی هیدئو کوجیما به طور کامل این مشکل را برطرف کرده است و گیمر به طور کامل روی بازی احاطه خواهد داشت.

جزییات کامل بروزرسانی جدید بازی Death Stranding

تغییر اصلی دیگری که در این بروزرسانی اعمال شده است، مناسب سازی فونت استفاده شده در متن‌های موجود در بازی است. تا پیش از این بسیاری از گیمرها اعلام کرده بودند که فونت موجود در بازی به حدی ریز است که برای خواندن آن‌ها باید به صفحه تلویزیون نزدیک شوند و هیدئو کوجیما در بروزرسانی این ماه بازی این مشکل را برطرف کرده است.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر


همچنین گزینه‌ای برای تغییر در فونت بازی به دلخواه گیمر نیز به بازی اضافه شده است. ایراد دیگری که در بروزرسانی ماه دسامبر برطرف شده است، گیر کردن وسیله نقلیه گیمر در محلی از بازی است که گیمر را مجبور می‌کرد از وسیله خود پیاده شده و وسیله نقلیه خود را عوض کند. بازی Death Stranding در حال حاضر به طور انحصاری در دسترس گیمرهای PS4 قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار