بازی Final Fantasy VII Remake تا سال ۲۰۲۱ در انحصار سونی خواهد بود

ظاهرا طبق قراردادی که شرکت Square Enix با سونی بسته است، بازی Final Fantasy VII Remake تا سال ۲۰۲۱ در انحصار سونی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که بسیاری از شرکت‌‎هایی که به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن به ساخت بازی مشغول بودند، اعلام می‌کنند که تا قبل از معرفی نسل بعدی کنسول‌ها قصد دارند عناوین انحصاری خود را برای سایر سیستم عامل‌ها نیز عرضه کنند و به طور کلی قرار است این بازی‌ها از انحصار شرکت سونی خارج شوند. اما یکی از عناوین بسیار پرطرفدار کنسول پلی استیشن بازی Final Fantasy VII Remake است که توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی برای سایر پلتفرم‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود و همین موضوع بسیاری از گیمر‌ها را سردرگم کرده بود. اما به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی متوجه این موضوع شد که بازی Final Fantasy VII Remake قرار است همچنان در انحصار پلی استیشن باقی بماند و قرار نیست این عنوان تا ۳ مارس سال ۲۰۲۱ از انحصار این کنسول خارج شود.

بازی Final Fantasy VII Remake تا سال ۲۰۲۱ در انحصار سونی خواهد بود

به این ترتیب گیمر‌های کنسول Xbox One و پپلتفرم کامپیوتر باید تا دو سال دیگر صبر کنند؛ ظاهرا علت این اتفاق نیز قرار دادی است که شرکت سازنده با شرکت سونی بسیته است و بر اساس آن باید تا سال ۲۰۲۱ این بازی در انحصار کنسول پلی استیشن باقی بماند. ظاهرا شرکت سونی هنوز هم قصد دارد از تمام ظرفیت‌های این کنسول استفاده کند و از این طریق گیمر‌های جدیدتری را به سمت خود جذب کند.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی بزرگ برای بازی Battlefield 5


از طرفی هم شرکت Square Enix مجبور است تا پایان تاریخ قرارداد خود برای عرضه این بازی روی سایر پلتفرم‌ها صبر داشته باشد این در حالی است که عرضه این بازی در سال ۲۰۲۱ برای سایر پلتفرم‌ها قطعا با استقبال بسیار کمی از سوی گیمر‌ها مواجه خواهد شد چرا که این بازی در آن زمان جزو عناوین قدیمی و از رده خارج دنیای عناوین رایانه‌ای به شمار خواهد رفت. با این حال باید تا سال ۲۰۲۱ برای عرضه این بازی روس سایر پلتفرم‌ها منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار