عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی A30s در هند

به تازگی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی میان‌رده شرکت سامسونگ یعنی گوشی A۳۰s در هند عرضه شده است.

عرضه نسخه 128 گیگابایتی گوشی A30s در هندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ هرساله گوشی‌‎های پرچمدار خود که دارای سخت افزاری بسیار قدرتمند هستند و تا یک سال برترین گوشی این شرکت حساب می‌شوند را روانه بازار می‌کند؛ اما از آنجایی که این گوشی‌ها غالبا دارای قیمتی بسیار بالا هستند و کمتر کسی توان خرید این گوشی‌ها را دارد. اما شرکت سامسونگ نیز مانند بسیاری از شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه هرساله گوشی‌های میان‌رده‌ای را نیز معرفی و وارد بازار می‌کند که این گوشی‌ها به نسبت پرچمداران سامسونگ فروش بالاتری داشته و به نوعی سود آوری اصلی سامسونگ از فروش این گوشی‌هاست.

خانواده A نزدیک به دو سال است که به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شده و کاربران گوشی‌های این خانواده را خریداری می‌کنند. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ نسل جدید گوشی‌های سری A خود را روانه بازار کرد که یکی از اعضای این خانواده گوشی A30s بود. عرضه این گوشی در هند نیز از ماه سپتامبر آغاز شده بود و این گوشی با رم ۴ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیابایت در این کشور موجود بود.

عرضه نسخه 128 گیگابایتی گوشی A30s در هند

اما به تازگی اعلام شده است که گوشی A30s هم اکنون در هند با سخت افزار رم ۴ گیگابایت و همچنین حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است و کاربران می‌توانند این گوشی را با حافظه‌ای دو برابری خریداری کنند. مدل جدید گوشی A30s قیمتی ۲۲۵ دلار دارد و در حال حاضر صرفا از طریق فروشگاه‌های فیزیکی کشور هند قابل خرید است و کاربران نمی‌توانند این گوشی را به صورت اینترنتی خریداری کنند. اما انتظار می‌رود این گوشی به زودی از طریق فروشگاه آمازون در هند توزیع شود.


بیشتر بخوانید: ده گوشی محبوب جهان در سه‌ماهه گذشته


همچنین مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی برای دومین بار در هند کاهش قیمت داشته و در حال حاضر این گوشی قیمتی ۲۱۰ دلاری دارد و از طریق فروشگاه اینترنتی سامسونگ قابل خرید است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به داشتن دوربینی سه گانه با کیفیت‌های ۲۵، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و همچنین استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار