نماینده، ولی فقیه در لرستان:

نیاز اصلی امروز کشور وحدت و اتحاد است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: در شرایط کنونی وحدت و اتحاد نیاز اصلی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: در شرایط کنونی وحدت و اتحاد نیاز اصلی کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹دی با اشاره به اینکه سه اصل اساسی فتنه ۸۸ را خاموش کرد، افزود: رهبری معظم با سه اصل قانون‌گرایی، بیان حقایق و مرزبندی با دشمنان موجب شد تا فتنه ۸۸خاموش شود.

او  با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهانی بر هم خورد، خاطرنشان کرد: از همان آغاز دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند، زیرا مسیر امام و مردم انقلاب در ضدیت با استکبار جهانی بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه یکی از فرصت‌های دشمن انتخابات ۸۸ بود، اظهار کرد: قرار گرفتن برخی از افرادی که روزی در صف انقلاب قرار داشتند فرصت را برای دشمنان ایجاد کرد از این رو اعتراضات آن سال به فتنه ۸۸ نامگذاری شد.

شاهرخی بیان کرد:، اما با قانون‌گرایی، بصیرت، اطلاع رسانی و شفاف سازی رهبری این توطئه دشمن هم شکست خورد.

او  یادآور شد: شرایط امروز جامعه و انتخابات پیش رو هم توجه به این سه اصل را می‌طلبد موضوعی که باید همه به آن توجه کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد نیاز اصلی امروز کشور است، تاکید کرد: در انتخابات پیش رو همه باید آگاه بوده و به قانون عمل کنند، و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به دستگاه‌های ذیربط اطلاع دهند.

او در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: ۹ دی روز شکرگذاری است به خاطر موفقیتی که در ۸۸ به دست آوردیم، این روز تجلی قدرت خداوند بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار