انتخابات تبلور تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلور تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان در یک نظام مردم‌سالار دینی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در نشست آموزشی هیئت‌های بازرسی گفت: در سایه همدلی، هم‌افزایی و تعامل مطلوب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی می‎توان زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کرد و مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند همدلی است.

او افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلور تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان در یک نظام مردم‌سالار دینی است که باید در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد مهم تمام تلاش خود را به کار گیریم.

مردانی رأی مردم را حق‌الناس و امانت نزد عوامل برگزاری انتخابات دانست و گفت: با توجه به دقتی که در انتخاب عوامل اجرایی و اعضای هیات‌های بازرسی در استان انجام گرفته، به خوبی و با اطمینان از رای مردم امانت‌داری می شود.

مردانی، قانون‌مداری، امانت‌داری، بی‎طرفی، تحقق مشارکت حداکثری و تعامل و همدلی را از مهمترین اصول برگزاری انتخابات برشمرد و تصریح کرد: بی‌شک رعایت هریک از این اصول نقش مهم و اثرگذاری در روند برگزاری انتخابات دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت را ۴ رکن انتخابات عنوان کرد.

نشست آموزشی هیئت‌های بازرسی از طریق ویدئو کنفرانس به صورت ارتباط تصویری با وزارت کشور و سایر استان‌های کشور برگزار شد،

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار