سرمربی تیم می اسکی بانوان:

هزینه تهیه یک جفت اسکی ۱۱۰۰ یورو است

زرگر گفت: هزینه یک جفت چوب اسکی ۱۱۰۰ یورو است که هر ورزشکار باید برای المپیک جوانان ۵ جفت اسکی تهیه کند.

هزینه تهیه یک جفت اسکی 1100 یورو استسمیرا زرگر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:  ورزشکاران ما از نظر مالی به حامیان بیشتری نیاز دارند. هر جفت چوب اسکی ۱۱۰۰ یورو قیمت دارد و  هر اسکی باز که در المپیک ۲۰۲۰ جوانان حضور دارد باید ۵ جفت چوب اسکی به همراه خود ببرد. البته فدراسیون اسکی به تمام ورزشکاران اعزامی ۳ جفت اسکی داده است و با تجهیزات کامل راهی مسابقات می‌شویم.  

او افزود: ورزشکاران اعزامی به المپیک جوانان در ۲ بخش آقایان و بانوان از تهران هستند و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. ۶ سال است که با بازیکنانم تمرین می‌کنم و خوشبختانه اسکی بازان خودشان را به خوبی با شرایط سخت اسکی وفق داده اند.

سرمربی تیم ملی اسکی بانوان عنوان کرد: در ایران برف نسبت به کشور‌های اروپایی نرم است و اگر تجهیزات پیست‌های اسکی بهتر شود، قطعا جایگاهمان در جهان ارتقا پیدا می‌کند. باید پیست‌های اسکی ایران همانند اروپا ساخته و از امکانات برف ساز، برف کوب و پیست اختصاصی برای ملی پوشان در نظر گرفته شود.   

او گفت: با مدیریت قوی عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی برای اولین بار یک بانوی ایرانی در کمپ فدراسیون جهانی میزبانی ۲ کشور شیلی و اتریش  اعزام شد. آرتیمیس حسینی به عنوان نماینده ایران  در ۲ کشور شیلی و اتریش ۲ دوره‌ی ۳۰ روزه تمرین کرد.  

 زرگر اظهار کرد: فدراسیون اسکی امسال طرح استعدادیابی قوی را برگزار کرد و قرار است یک مربی اسپانیایی به ایران بیاید. مطمئن هستم اگر برای گروه زیر ۱۲ سال برنامه ریزی درستی شود می‌توانیم در ورد کاپ جهانی حضور داشته باشیم.  

او در پایان بیان کرد: اگر می‌شد تیم‌های اعزامی به مسابقات همراه خود روانشناس، فیزیوتراپ و پزشک تغذیه همراه  داشته باشند بسیاری از مشکلات کاهش پیدا می‌کرد. ورزش ایران به ویژه اسکی نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته است. اسکی بازان در المپیک و رقابت‌های جهانی راه سختی را پیش رو دارند.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه ملی پوشان برای حضور در المپیک زمستانی جوانان برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار