صالحی‌امیری: اسکی باید گسترش پیدا کند/ در این رشته می‌توانیم ظرفیت‌های بزرگی ایجاد کنیم

کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه ملی پوشان اسکی برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

صالحی‌امیری: اسکی باید گسترش پیدا کند/ در این رشته می‌توانیم ظرفیت‌های بزرگی ایجاد کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه ملی پوشان اسکی به المپیک جوانان ۲۰۲۰ لوزان سوئیس گفت: در وقت‌های آزادم اسکی تماشا می‌کنم. قطعا کسانی که در ارتفاع ورزش می‌کنند بلند طبع هستند و، چون از بالا به پایین نگاه می‌کنند غرور دارند، بخشنده هستند و نشاط هم دارند.

او در ادامه گفت: افتخاری هر چه در توان داشت به کار گرفت. گاهی دیدم برای دفاع از حقوق شما می‌جنگد و شهادت می‌دهم که عبدی افتخاری برای توسعه ورزش تلاش زیادی می‌کند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: اگر کم گذاشتیم ببخشید همین حد در توانمان بود. ظرفیتمان همین است و حامی مالی کم می‌آید. ما از شما انتظار نتیجه نداریم. اسکی باید گسترش پیدا کند. نسل جدید با اسکی مانوس است. این باید به یک جریان اجتماعی شود و آموزش و پرورش باید ورود کند.

او در ادامه بیان داشت: اسکی می‌تواند در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ بزرگترین ظرفیت‌ها را ایجاد کند. این حضور یک الزام است و اگر ورزشکاران اعزام نشود مانند یخی است که ذوب می‌شود.

صالحی امیری خطاب به ورزشکاران بیان داشت: اگر نتیجه بگیرید باعث خوشحالی می‌شوید اگر هم نه کارتان را ادامه دهید، مهم سلامت و امنیت شما است.

او درباره توسعه پیست اسکی توچال عنوان داشت: برای توسعه توچال با بنیاد مستضعفان صحبت کردم و قرار شد اگر سرمایه گذار باشد این توسعه صورت بگیرد.

صالحی امیری ادامه داد: وظیفه ما حل مشکل فدراسیون‌ها است. امیدوارم موفق باشید و به سلامت برگردید. همچنین برای توسعه باید قدم‌های بلند تری برداریم با این شرایط و امکانات توانایی رویارویی با همه قدرت‌ها را نداریم. باید نگاه ویژه تری داشته باشیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار