۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از خانه دار شدن ۷۷ مددجوی تحت حمایت در ۹ ماه گذشته خبر داد.

۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران از خانه دار شدن ۷۷ مددجوی تحت حمایت در ۹ ماه گذشته خبر داد و گفت: این تعداد شامل ۶۹ مددجوی ساکن در شهر‌ها و ۸ مددجوی روستایی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی، تامین، تعمیر مسکن و سر پناه مناسب برای مددجویان است، افزود: اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مشکلات آنان حل خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان، بیان کرد: در ۹ ماه نخست امسال چهارمیلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیرات و بهسازی هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: از این مبلغ یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان برای خرید یا احداث مسکن ودو میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان برای تعمیرات و بهسازی اختصاص یافته است.

پرپنچی تصریح کرد: اداره کمیته امداد شهریار با ۸ خرید بیش‌ترین خرید را در شهرستان‌ها و اداره کمیته امداد منطقه ۱۵ با پنج واحد بیشترین خرید در تهران را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: علاوه بر واگذاری این واحد‌ها برای ۱۲۷۵ واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان‌های بهارستان و شهریار با ۱۰۵ و اسلامشهر با ۹۵ بیشترین تعمیرات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
وضعیت مردم از کمیته امدادی ها بدتره کی باید به داد ما مردم برسه
آخرین اخبار