مشمولان دریافت یارانه معیشتی افزایش یافتند

برخی از هم استانی‌ها در قزوین امروز پیامکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کردند که در آن اعلام شده بود در مرحله دوم مشمول دریافت یارانه معیشتی شده اند.

مشمولان دریافت یارانه معیشتی افزایش یافتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، برخی از هم استانی‌ها امروز پیامکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کردند که در آن اعلام شده بود در مرحله دوم مشمول دریافت یارانه معیشتی شده اند، این افراد در مرحله نخست مشمول نشده بودند و پس از اعتراض در سایت hemayat.mcls.gov.ir و بررسی مجدد، مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی شدند.

در پیامک وزارت رفاه آمده است: خانوار شما مشمول بسته حمایت معیشتی شده و دو مرحله به صورت یکجا در تاریخ ۱۰ دی ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس اعلام دولت: خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزارتومان، دونفره ۱۰۳، سه نفره ۱۳۸، چهار نفره۱۷۲و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

البته افرادی که یارانه نمی‌گیرند و کمک معیشتی هم به آن‌ها تعلق نگرفته از امروز می‌توانند برای دریافت این یارانه، در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

دومین مرحله از کمک‌های معیشتی، امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.