صالحی امیری: هر ورزشکاری که سهمیه المپیک بگیرد، مبلغ ۶۰ میلیون تومان دریافت می‌کند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در ستاد عالی کمیته ملی المپیک این لایحه را تصویب کردیم که به هر ورزشکاری که سهمیه المپیک می‌گیرد، مبلغ ۶۰ میلیون تومان را به عنوان پاداش و کمک هزینه پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست امروز این کمیته که برای تقدیر از ورزشکارانی که موفق شدند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند برگزار شد اظهار داشت: تاکنون ۲۹ سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده ایم و ارزیابی سجادی این است که تعداد سهمیه‌های ما در توکیو نسبت به المپیک ریو کمتر نخواهد بود. در حال حاضر مشغول مطالعه و ارزیابی رقبا و شرایطی که در توکیو خواهیم داشت، هستیم.

صالحی امیری: ورزشکارانمان در توکیو کار سختی را در پیش دارند/ به درخشش کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ ایمان دارم


بیشتر بخوانید: علی نژاد: شرایط بهتری را برای حضور مقتدرانه در المپیک فراهم می‌کنیم


صالحی امیری در ادامه گفت: تمام مقدمات لازم برای استقرار کاروان کشورمان در توکیو فراهم شده است. در توکیو شرایط بسیار سختی خواهیم داشت، زیرا این شهر آب و هوای بسیار گرمی دارد و از طرف دیگر برای حضور در این رقابت‌ها هزینه‌های زیادی به ما تحمیل خواهد شد. ژاپن کشور گرانی است، اما براساس تجربیات سجادی، تمام پیش بینی‌های لازم برای پرداخت هزینه‌های ارزی و ریالی برای اعزام، حمل و نقل، پاداش پای سکو و سایر نیازمندی‌های دیگر انجام شده و بانک مرکزی در این زمینه کمک زیادی به ما کرد و منابع ارزی لازم برای کاروان ایران در المپیک  ۲۰۲۰ را پیشبینی کرده است.  

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط حضور کاروان ایران در توکیو عنوان کرد: از لحاظ ظرفیت لُجستیک، منابع مالی و وضع روانی ورزشکاران، شرایط را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم و باور دارم که کاروان ورزشی ما در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد درخشید.


بیشتر بخوانید: تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی مشکل فشنگ دارد


او در خصوص انتقاد ورزشکاران دارای  سهمیه المپیک ۲۰۲۰ از میزان حقوق‌هایی که کمیته ملی المپیک به حساب آن‌ها واریز می‌کند گفت: در ستاد عالی کمیته ملی المپیک این لایحه را تصویب کردیم که به هر ورزشکاری که سهمیه المپیک می‌گیرد، مبلغ ۶۰ میلیون تومان را به عنوان پاداش و کمک هزینه پرداخت کنیم.   قرار شد این مبلغ در قالب ۲ قسط ۳۰ میلیون تومانی در سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ پرداخت شود. ورزشکاران از این جهت نباید دغدغه داشته باشند، زیرا آیین نامه این موضوع در جلسه ستاد تصویب و ابلاغ شده و قطعا این کار انجام خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۳۷ ۱۱ دی ۱۳۹۸
به این میگن وعده سر خرمن که هیچ ارزشی نداره.
در اکثر رشته های ورزشی فدراسیونها هیچ پولی هزینه نکردند وحالا انتظار کسب سهمیه المپیک و مدال دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ورشکست نشید با این دستو دلبازیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آیا واقعا کسب سهمیه المپیک سقف آرزوهای مدیران ورزش کشورست ؟ یا اینکه هر چه ورزشکاربیشتری در المپیک داشته باشیم همراهان بیشتری هم اعزام میشوند؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
باهاش پراید بخرن یا ساینا یا تیبا؟
آخرین اخبار