تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به اسم شهید صدرزاده

با پیشنهاد محمد بنا خانه کشتی شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی به نام یکی از شهدای مدافع حرم تغییر نام یافت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون کشتی و جمعی از خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان شهریار به نام خانه کشتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده تغییر نام داد.

مراسم تغییر نام خانه کشتی برگزار شد

در این مراسم مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی، تندگویان معاون امور جونان وزارت ورزش تقی زاده معاون پارلمانی علیرضا دبیر محمد بنا و همچنین محمد صدرزاده پدر شهید و جمعی از مسوولان ورزشی حضور داشتند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این مراسم گفت: با صحبت‌های که با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون داشتیم تصمیم گرفتیم این خانه به نام یک فرد عادی نباشد و چه نامی بهتر از نام یک شهید که سر در این خانه عشق باشد.


بیشتر بخوانید: معرفی برترین کشتی گیران سال ۲۰۱۹


وی ادامه داد: حضور نام این شهید بر سر در خانه کشتی قوت قلب ما و کشتی‌گیران دلاورمان خواهد شد. ان شالله خداوند به برکت نام این شهید و تمام شهدا نگاهی خاص به ما و تمام کشتی‌گیران داشته باشد.

بنا خاطرنشان کرد: ما کاری نکردیم، کار اصلی را شهدا انجام دادند که جان عزیزشان را در راه وطن هدیه کردند.

تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به اسم شهید صدرزاده

پدر شهید مصطفی صدرزاده گفت: به دلیل محبتی که دوستان داشتند و به یاد و خاطره فرزندم، به نمایندگی از تمامی شهدا این خانه کشتی را به نام شهید مصطفی صدر زاده نامگذاری کردند.

پدر شهید صدرزاده ضمن تشکر از محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای نامگداری خانه کشتی بنا به نام شهید صدرزاده اظهار داشت: این محبت و مرام پهلوانی از کشتی و ورزش پایه کشور ما است و به پیشنهاد محمد بنا این مراسم تغییر نام اتفاق افتاد و این مرام و مسلکی است که از زمان پوریای ولی تا به حال بوده و ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه شنیده شده شهید صدرزاده نیز از خانواده کشتی گیران بود افزود: مصطفی نیز در نوجوانی در میدان کشتی قدم گذاشته است، البته در سطح شهرستان فعالیت داشت.

پدر شهید صدرزاده ادامه داد: تمام شهدای ما پهلوان هستند، هیچ فرقی بین آن‌ها نیست، شهدا با جانشان و گذشت از خانواده شان برای این مرز و بوم دفاع کردند تا ما بتوانیم امروز چنین برنامه‌ای را داشته باشیم.

جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش گفت: امیدوارم مجموعه ورزش و دیگر فدراسیون‌ها از این کار الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: تغییر نام خانه کشتی با پیشنهاد محمد بنا به نام یکی از شهدای مدافع حرم تغییر کرد. آن‌ها جاودان هستند آن‌ها رفتند تا ما با عزت زندگی کنیم.

وی افزود: شهیدان با منش پهلوانی به ما درس دادند و کار ارزشمند امروز واقعا کار بزرگی بود. سایر فدراسیون‌ها و اعضای ورزش باید الگو بگیرند از این اقدام فدراسیون کشتی که واقعا تحسین برانگیز بود.

تقی زاده خاطرنشان کرد: سایر فدراسیون‌ها و اعضای ورزش باید از این اقدام فدراسیون کشتی الگو بگیرند که واقعا تحسین برانگیز بود.


بیشتر بخوانید: محمد بنا: برای المپیک از تمام داشته هایمان استفاده می‌کنیم/ کشتی نیاز به حمایت همه جانبه دارد


انتهای پیام/

برچسب ها: خانه کشتی ، محمد بنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۸
عجب عالی رسم مردانگی بجا آوردی و دلمونو شاد کردی آقای بنا خدا شما را حفظ کنه روح شهید صدر زاده عزیز هم شادمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ دی ۱۳۹۸
افرین اقای بنا
آخرین اخبار