استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مواردی که استفاده از امکانات دولتی در آن ممنوع شده انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست شورای راهبردی و توسعه استان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها به معنای واقعی میز خدمت را اجرا کنند، گفت: از مجموعه ۸۲ دستگاه ۵۰ دستگاه میز خدمت را فعال و کار می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راه‌اندازی میز خدمت به معنای حذف ملاقات‌های عمومی نیست و تعارضی ندارد لذا استقرار میز خدمت به معنای کم شدن ارتباط مدیران با مردم نیست بلکه باید تقویت شود.

اوتصریح کرد: میز خدمت موجب می‌شود مردم در ادارات و دستگاه‌ها سرگردان نشوند. استانداری میز خدمت دارد اما ملاقات‌های عمومی را با جمع کردن درخواست‌های مردم برای روزهای خاصی تعیین کردیم که در یک روز مشخص با حضور مسوولان و مدیران بانک پاسخگوی آنها هستیم.
 
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ثبت اموال دستگاه‌ها در سامانه سادا شد و گفت: تاکنون ۸۶ دستگاه تعداد اموال غیرمنقول خود را ثبت کرده‌اند که از آنها می‌خواهیم ۱۰۰ درصد اطلاعات املاک خود را در این سامانه بارگزاری کنند تا اموال مازاد شناسایی شود.

او با تاکید بر بیمه اموال و ماشین‌آلات دولتی گفت: یکی از مواردی که استفاده از امکانات دولتی ممنوع است انتخابات است و اگر موارد گزارش شود ۱۰۰ درصد تخلف است و برخورد می‌کنیم.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.