توزیع گوشت قرمز شناسنامه دار به صورت بسته بندی شده در تبریز

 مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: این مجموعه در نظر دارد به زودی گوشت قرمز بسته‌بندی شده بهداشتی به صورت قطعه‌بندی و شناسنامه‌دار بین شهروندان توزیع کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  قدرتی مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: گوشت‌های شناسنامه دار با تاکید شهردار تبریز در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان در قالب بسته بندی با نصب شناسنامه برروی آن‌ها و با قیمت مناسب برای شهروندان توسط سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز توزیع می‌شود.

 قدرتی گفت: خط تولید بسته بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش‌های خصوصی در هفته آتی در محلی تجهیز شده به این منظور، افتتاح و با نظارت کامل دامپزشکی و این سازمان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با این حرکت شهروندان و با اصلاح الگوی‌های مصرف، گام دیگری در راستای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی شهروندان برداشته می‌شود.

مدیر عامل سازمان کشتارگاه تبریز گفت: با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی و نظارت خوبی از طرف شورای اسلامی شهر تبریز و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه‌های نظارتی به طور مداوم و دوره‌ای انجام می‌گیرد و امیدوارم با حمایت‌های شهردار تبریز و اعضای شورای شهر و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران خدوم کشتارگاه بتوانیم روزبه روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک‌تر شویم.

او  با بیان این که گوشت قرمز بخش عمده‌ای از سبد غذایی خانوار‌های شهرستان تبریز را تشکیل می‌دهد، گفت: بر این اساس باید تلاش کرد که فرآوری، بسته بندی، حمل ونقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و بصورت کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار