هاشمی: تمام تلاشمان را برای پیروزی برای شیمیدر به کار می‌گیریم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: شیمیدر تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در این بازی برنده مسابقه باشیم.

هاشمی: تمام تلاشمان را برای پیروزی برای شیمیدر به کار می گیریممصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی حساس فردای این تیم برابر شیمیدر قم گفت: تیم ما و شیمیدر هر ۲ جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارند و از مدعیان محسوب می‌شوند، علاوه بر این هر ۲ تیم تلاش می‌کنند تا در نیم فصل دوم برنده بازی هایشان باشند و برای مرحله پلی آف قرعه آسان تری داشته باشند.  

او افزود: شیمیدر تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در این بازی برنده مسابقه باشیم و شرایطمان را بهتر کنیم.  

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در ادامه و درباره غیبت سهراب نژاد عنوان داشت: او نمی‌تواند در بازی فردا ما را همراهی کند، اما ما یاد گرفتیم تا با هر تعداد بازیکنی که در اختیار داریم بازی کنیم و برای برد تلاش کنیم.  

هاشمی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا لیگ فعلی ما می‌تواند به رشد بسکتبال مان کمک کند یا خیر عنوان داشت: تصور می‌کنم که برگزاری لیگ با این تعداد تیم منطقی است و می‌تواند به رشد بسکتبال کمک کند، زیرا بازیکنان، مربیان و تیم‌های بیشتری درگیر می‌شوند و همین باعث می‌شود نفرات جوانی وارد چرخه بشوند، علاوه بر این مربیان هم به دلیل تعدد بازی و مسابقات و همچنین فضای رقابتی با دانش روز کار می‌کنند.  

او افزود: موافق برگزاری مسابقات در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هستم، زیرا این تعدد بازی‌ها می‌تواند به محبوبیت این رشته کمک کند البته باشگاه‌ها باید اردو‌های پیش فصل خوبی داشتند و با این روند می‌توان شاهد رشد و پیشرفت بسکتبال هم بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار