عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی :

دشمن در پروژه نفوذ، امنیت کشور را هدف قرار داده است

عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی در قزوین گفت: دشمنان در پروژه نفوذ تلاش می‌کنند تا امنیت، اقتصاد و فرهنگ را مورد حمله قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مجتبی سعادتی عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: دشمن تلاش می‌کند تا از طریق پروژه نفوذ، به امنیت و اقتصاد کشور خدشه وارد کند.

سردار سعادتی افزود: دشمنان مدل‌های متفاوتی برای نفوذ در کشور طراحی کرده‌اند تا بتوانند در لحظات حساس آسیب جدی به ملت و کشور وارد کنند.

او ادامه داد: بعضی در حوزه فرهنگ وارد شده‌اند و از این طریق کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهند و برخی دیگر در حوزه‌های امنیت و اقتصاد اقدام به فعالیت می‌کنند.

مشاور و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: نفوذیان همچون یک ویروس که با ورود به بدن انسان سعی در کاهش ضریب ایمنی بدن دارد، تلاش می‌کنند تا امنیت کشور را به مخاطره اندازند.

مشاور و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی عنوان کرد: نفوذ ممکن است فرد به فرد و یا جامعه‌محور باشد در حالی که دشمن در تلاش است برای انجام این پروژه در جامعه شکاف عمیقی بین طبقات مختلف اجتماع ایجاد کند.

او افزود: دشمن با نفوذ به پست‌های حساس، سعی می‌کند که در وهله نخست با جاسوسی به کشور ضربه بزند، اما در گام‌های بعدی تلاش می‌کند تا بر تصمیم‌گیری‌های افراد اثرگذار تاثیر بگذارد.

مشاور و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دشمن در این پروژه تلاش می‌کند تا با ایجاد یک نقطه ضعف جامعه را به انحطاط بکشد در حالی که برخی اوقات مسؤولان و نخبگان را مورد هدف قرار می‌دهد.

سردار سعادتی گفت: نفوذیان تلاش می‌کنند که هرگز نقاب از چهره آن‌ها کنار نرود، زیرا حیات آن‌ها به پنهان ماندن پروژه نفوذشان بستگی دارد.

او اضافه کرد: متاسفانه برخی از دشمنان در سیستم اطلاعاتی کشور نفوذ پیدا کرده بودند و با پنهان کردن چهره واقعی خود مدیران سالم و وفادار به نظام را فریب می‌دادند.

مشاور و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی عنوان کرد: نفود همچون ویروس برای اینکه بتواند به حیات خود ادامه دهد، هر روز به یک شکل وارد عمل می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه حماسه ماندگار ۹ دی روز میثاق با ولایت نام گرفته است، افزود: حرکت خودجوش مردم بصیر و آگاه ایران در این روز نشان داد که ملت ما هرگز از پشتیبانی ولایت فقیه دست نمی‌کشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت : رهبر معظم انقلاب حدود چهار سال پیش درباره نفوذ دشمنان جمهوری اسلامی در بین مقامات و مسئولان هشدار دادند و آن را خطر بزرگی برای کشور برشمردند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: هیئت علمی ، حماسه 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.