اسلامی: می‌خواهیم در تمام بازی‌های نیم فصل دوم برنده باشیم / امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخورد

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: امیدوارم در بازی فردا شاهد یک بسکتبال زیبا باشیم و همه اتفاقات هم درون زمین مسابقه رقم بخورد.

اسلامی: می‌خواهیم در تمام بازی‌های نیم فصل دوم برنده باشیم / امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخوردمحمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی حساس فردای این تیم برابر مهرام تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال گفت:تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان هم به سختی تمرین می‌کنند، خوشبختانه اعضای تیم همگی همدل هستند و همه قصد داریم تا در دور برگشت مسابقات در تمام بازی هایمان برنده باشیم و نمایشی بدون نوسان داشته باشیم تا توانایی هایمان را به خوبی نشان دهیم.  

او افزود: امیدوارم در بازی فردا شاهد یک بسکتبال زیبا باشیم و همه اتفاقات هم درون زمین مسابقه رقم بخورد و اتفاقاتی که البته در بازی رفت به صورت سهوی بود تکرار نشود و ما هم بتوانیم یک نمایش تمام عیار داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همچنان با مشکلات مصدومیت بازیکنان رو به رو است یا خیر بیان داشت: مسئله مصدومیت بازیکنان در بازه‌ای اتفاق افتاد و شرایط را بسیار سخت کرد همین موضوع انرژی زیادی گرفت، ولی سربلند بیرون آمدیم. بازی‌های سنگینی داریم، اما مصدومان زیادی نداریم، به هر صورت ورزش پر برخورد است و باید این مسئله را بپذیریم.

محمد رضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به سوالی درباره اضافه شدن بازیکنان جدید و خارجی  بیان کرد: فعلا تمام هدف من و همکارانم بهره بردن از پتانسیل‌های موجود است، اما اگر در ادامه راه متوجه شویم که در پستی دچار مشکل هستیم با توجه به شرایط از بازیکن داخلی یا خارجی بهره می‌بریم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار