افتتاح بازار خودرو شرق تبریز

بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدی مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع که ۴ هزار متر مربع آن مسقف است با گنجایش همزمان ۵۰۰ خودرو در دو سالن سرپوشیده و دو سالن رو باز به بهره برداری رسید.

او گفت: با توجه به توسعه شهری و افزایش جمعیت و با توجه به اینکه در مبادی ورودی شرق تبریز هیچ گونه بازار خودرو وجود نداشت مصمم شدیم با مشارکت بخش خصوصی این اقدام را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، کاهش سفر‌های درون شهری، جلوگیری از اتلاف زمان، صرفه جویی در هزینه‌ها را از عمده دلایل راه اندازی این مرکز عنوان کرد.

او افزود: در این مرکز خدماتی همچون ثبت قولنامه، واحد کارشناس فنی خودرو، تشخیص اصالت خودرو، تشخیص هویت خودرو، تست رنگ که توسط کارشناسان خبره، تعمیر و کارواش در این بازار خودرو به شهروندان عزیز ارائه می‌شود.

محمدی افزود: این بازار خودرو که در کیلومتر ۹ جاده تهران، پلیس راه تبریز میانه واقع شده، همه روزه جهت خدمات رسانی به شهروندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار