تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار از ماه آینده

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار در بهمن ماه خبر خبر داد.

 گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: بر همین اساس به کلیه رانندگان و مالکین وانت بار‌های بین شهری توصیه شود هرچه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او با بیان اینکه تخصیص سهمیه سوخت به وانت بار‌ها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد افزود: کلیه رانندگان و مالکین وانت بار برای فعالیت در جاده‌های برون شهری بایستی اسناد حمل وانت بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و.) به همراه داشته باشند.

گرجی با بیان این که براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل ونقل برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل می‌باشد، اظهار کرد: نظر به اهمیت ساماندهی و انتظام این بخش از ناوگان باری جاده‌ای و نقش موثر آن در ارتقاء سطح ایمنی راه‌های برون شهری ضمن فراهم نمودن زیر ساخت‌های مربوطه تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار گرفته است و رانندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام ننموده اند می‌بایست به مراکز ثبت نام کارت هوشمند در سراسر استان مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل ادامه داد : در حال حاضر تعداد ۸۴۱ دستگاه ناوگان وانت بار در سطح استان کارت هوشمند دریافت نموده اند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار