برنامه تقویم پروتون‌میل با امنیت بالا عرضه خواهد شد

شرکت سازنده برنامه پروتون‌میل حالا در تلاش است تقویم حفاظت شده خود را به کاربران ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پروتون میل یک سرویس رمزگذاری شده سراسری ارئه دهنده ایمیل است که در سال ۲۰۱۴ توسط اندی ین، جیسون استاکمن و وی سان بنیانگذاری شد. طریقه رمزگذاری این سیستم به گونه‌ای است که اطلاعات کاربران پیش از آنکه به سرور‌های ProtonMail منتقل شود، مورد حفاظت قرار می‌گیرند. حالا کمپانی سازنده پروتون میل قرار است تا در سال ۲۰۲۰ نسخه اندروید و IOS اپلیکیشن تقویم خود را در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر این تقویم رمزگذاری شده تنها بر روی رایانه‌های شخصی قابل اجرا است. با رمزگذاری این تقویم میزان امنیت اپلیکیشن نسبت به برنامه‌های مشابه مانند Google Calender بسیار افزایش پیدا می‌کند.

قابلیت‌های این برنامه

همانطور که توضیح داده شد، دلیل این امنیت آن است که محتوای اطلاعات هر فرد کاملا محفوظ می‌ماند و حتی برای خود کمپانی Proton Technologies AG هم رمزگشایی نمی‌شود. همچنین این برنامه شامل خیلی از قابلیت‌های موجود در Google Calender است. شما در این اپلیکیشن قادر خواهید بود که برنامه‌های روزانه خود را اضافه و یا حذف کنید و برای بعضی مناسبت‌ها یا برنامه‌های خود یادآور روزانه، هفتگی و یا ماهانه قرار دهید. در حال حاضر این برنامه تنها در صفحات وب و با رایانه شخصی قابل استفاده است، که این نسخه نیز در حالت بتا قرار دارد. برای آن دسته از افرادی که نسبت به این برنامه کنجکاو شده‌اند، شما می‌توانید با مشاهده فیلم کوتاهی که برای معرفی این برنامه منتشر شده کنجکاوی خود را کاهش دهید. این ویدیو ۱۹ ثانیه‌ای نمایشی کوتاه از این اپلیکیشن در رایانه شخصی نشان می‌دهد.

اپلیکیشن تقویم بی‌نظیر به زودی به دست کاربران می‌رسد


بیشتر بخوانید: معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


رایگان و یا پر هزینه؟

همانند ProtonMail انتظار می‌رود که این برنامه شامل یک نسخه رایگان و یک نسخه پیشرفته باشد. برای مثال اگر شما از نسخه رایگان برنامه ایمیل رسان ProtonMail استفاده کنید، تنها می‌توانید ۱۵۰ ایمیل در روز ارسال کنید. این تعداد ایمیل برای خیلی از افراد مناسب و کافی است. اما آن دسته از افرادی که در شغل‌های خاصی فعالیت دارند و نیاز به ارسال تعداد زیادی از ایمیل هستند، می‌بایست نسخه پیشرفته این برنامه را به مبلغ ۴ دلار در ماه خریداری کنند. دریافت این نسخه قابلیت ارسال ۱۵۰۰ ایمیل در روز را به کاربر می‌دهد.

بازار هدف این شرکت چه کسانی هستند؟

این تقویم رمزگذاری شده برای آن دسته از افراد که تمایل دارند زمان ملاقات‌های کاری، تولد‌ها، جشن‌ها و وقت دکترشان را شخصی نگه دارند، بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که در آینده کاربران گوشی‌های هوآوی این برنامه را به عنوان گزینه پیش فرض در تلفن‌های همراه خود خواهند داشت. دلیل این عمل آن است که سرویس‌های گوگل دیگر بر روی این گوشی‌ها فعال نیستند. شرکت گوگل همچنین اعلام کرده است که از حضور برنامه‌های شرکت Proton Technologies AG بر روی گوشی‌های هوآوی تعجب نخواهد کرد چرا که کمپانی هوآوی بهترین گزینه برای شناخته شدن برنامه‌های Proton Technologies AG است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار