تدبیر جدید گوگل برای بالا بردن امنیت پیام‌رسانی

گوگل برای مبارزه با اسپم‌ها ویژگی‌های جدیدی به برنامه Google Messages اضافه کرده است.

تدبیر جدید گوگل برای بالا بردن امنیت پیام‌رسانیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در راستای ایجاد امنیت بالا برای کاربران خود در پیام‌رسان‌های مختلف در جال افزودن ویژگی‌های امنیتی جدیدی برای برنامه‌های خود است. آخرین ویژکی اضافه شده به برنامه‌های گوگل پیامک تأیید شده است که در حال حاضر برای برنامه Google Messages در چند کشور در نظر گرفته شده است. این ویژگی جدید لایه امنیتی جدیدی به سرویس ارتباطات غنی اندروید اضافه خواهد کرد که گوگل در تلاش است آن را برای همه کاربران خود ارائه کند. در هر حال، به نظر می‌رسد با پیامک تأیید شده برنامه Messages، این اپلیکیشن قادر خواهد بود تا هویت اصلی فرستنده پیامک را تأیید کند.


بیشتر بخوانید: قابلیت پیوست چند ایمیل در بروزرسانی جدید جیمیل


ویژگی جدید به کار گرفته شده در برنامه Google Messages فقط برای شماره‌هایی قابل استفاده است که تجاری هستند. این برنامه مجهز به ویژگی پایمک‌های تأیید شده به این صورت عمل می‌کند که ابتدا شماره‌هایی که قابل تأیید برای آن هستند، در این برنامه باید مورد تأیید قرار گیرند و پس از آن پیامک برای کاربر نشان داده شود. برای این که پیامک‌های کاربران تجاری مورد تأیید قرار گیرد، این کاربران تجاری باید نام تجاری خود را در شرکت گوگل مورد تأیید قرار دهند و سپس برای فرستادن پیامک‌های تبلیغاتی اقدام کنند؛ در غیر این صورت پیامک ارسال شده یک اسپم خواهد بود و برای کاربران نمایش داده نخواهد شد. گوگل همچنین نام شرکت‌هایی که تا به حال مورد تأیید گوگل قرار گرفته‌اند اعلام کرده است.

تدبیر جدید گوگل برای بالا بردن امنیت پیام‌رسانی

بر اساس بیانیه گول این ویژگی جدید برنامه Google Messages در نه کشور آمریکا، هند، مکزیک، برزیل، انگلستان، فرانسه، فیلیپین، اسپانیا و کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرد و به مرور برای کشورهای دیگر هم ارائه خواهد شد. گوگل اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک برنامه Messages را با ویژگی جدیدی ارائه خواهد کرد که اسپم‌های مشکوک را بلاک خواهد کرد تا کاربران اندرویدی در امنیت بیشتری بتوانند پیامرسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار