مهدی زاده: عملکرد تیم ملی کاراته در سال ۲۰۱۹ تحسین برانگیز بود

ملی پوش کاراته گفت: کاراته ما در سال ۲۰۱۹ شرایط خوبی را پشت سر گذاشت و عملکرد ملی پوشان در این سال تحسین برانگیز بود.

مهدی زاده: عملکرد تیم ملی کاراته در سال ۲۰۱۹ تحسین برانگیزبود

امیر مهدی زاده ملی پوش کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: کاراته کشور ما شرایط ایده آلی دارد و روز‌های خوبی را در سال ۲۰۱۹ پشت سر گذاشته است. خوشبختانه ملی پوشان ما در مسابقات کاراته وان‌های مختلف عملکرد تحسین برانگیزی به نمایش گذاشتند. بهمن عسگری قهرمان ارزنده کشور ما، سجاد گنج زاده که رتبه اول رنکینگ خودش را دارد و ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی، بازیکنانی اند که به کسب سهمیه بسیار نزدیک هستند. عملکرد این سه نفر تا اینجای کار عالی بوده است. امیدوارم سال ۲۰۲۰ همین روند را ادامه دهند و نتایج خوب گذشته را تکرار تا به المپیک توکیو راه پیدا کنند.

او تصریح کرد: فدراسیون کاراته اردو‌های ملی پوشان را منظم برگزار می‌کند و کادر فنی با برنامه تمرینات را پیش می‌برند که نتیجه آن موفقیت‌های کنونی ملی پوشان است.

مهدی زاده افزود: در سال ۲۰۱۹ به خاطر تغییر وزنی که انجام دادم شرایط خوبی نداشتم و این مسئله‌ای طبیعی بود. من نیاز به زمان دارم و خوشبختانه در لیگ جهانی اسپانیا توانستم رقبا را از پیش رو بردارم و به مدال طلای مسابقات دست یابم. امیدوارم همین روند را در سال ۲۰۲۰ ادامه دهم و کسب سهمیه کنم.

ملی پوش کاراته در ادامه گفت: اینکه همه ملی پوشان در سوپر لیگ کشورمان بازی می‌کنند نشان می‌دهد که سطح رقابت‌ها بالا است، اما از لحاظ قرارداد‌ها رضایت بخش نیست. من در لیگ بازی نمی‌کنم به این دلیل که می‌خواهم تمام تمرکزم را روی کسب سهمیه المپیک بگذارم. همه از کاراته به عنوان رشته‌ای مدال آور در کاراته یاد می‌کنند، اما باید این انتظار منطقی باشد تا بازیکنان با ذهن آزاد مسابقه بدهند.


بیشتر بخوانید: یک ایرانی داور المپیک ۲۰۲۰ شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار