در سفر به قم؛

امام جمعه خرم آباد به دیدار آیت الله مکارم شیرازی رفت

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با حضور در بیت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز در سفر به قم در بیت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله مکارم شیرازی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اظهارکرد: لرستان دارای پیشینه انقلابی است و مردم این دیار همواره در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب خوش درخشیده اند که باید خدمت به مردم این دیار باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در صیانت از ارزش های دینی انقلابی در جامعه رسالتی سنگین بر عهده دارند عنوان کرد:کیفیت بخشی در تهذیب ،تدریس و تبلیغ باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند دنبال شود تا شاهد پویایی و رونق دینی فرهنگی روزافزون در استان لرستان باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز در این دیدار با بیان اینکه استان لرستان از استان های ولایی و انقلابی در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب است بیان کرد:استان لرستان مهد پرورش عالمان و اندیشمندان بسیاری است که حضور به موقع و ارزشمند مردم و روحانیون در عرصه ها و صحنه های مختلف نظام در طول ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست .

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان همچنین در ادامه دیدار ابراز امیدواری کرد: با توجه به وجود روحانیون فاضل و اندیشمند لرستانی که در حوزه علمیه قم و مدارس علمیه استان لرستان و دیگر حوزه‌های علمیه به تدریس و تحصیل اشتغال دارند با برنامه‌ریزی، تدبیر و توصیه‌های مراجع بزرگوار آینده بهتری برای حوزه های علمیه و روحانیت استان رقم بخورد.

اوبا اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت های دینی و فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در این استان بهره گیریم افزود:امید می رود با رهنمودهای ارزشمند مراجع عظام تقلید، شاهد رشد علمی و معنوی در حوزه های علمیه و تبلیغ موفق و اثرگذار روحانیون برجسته استان باشیم .

امام جمعه خرم آباد در این دیدار گزارشی از فعالیت های جوانان مومن و انقلابی لرستان در عرصه های مختلف دینی ،فرهنگی و خدمات جهادی به حضرت آیت الله مکارم شیرازی ارائه کردند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.