سلیمانی مرد شماره یک مبارزه با تروریسم بود/ تغییر معادلات منطقه به نفع مقاومت

سردار جلالی با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: حتما آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب سنگین این جنایت بزرگ باشند

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ"

شهادت هنر مردان خداست. مرگ کوچکتر از آن است که به سراغ سلحشورانی، چون سلیمانی بیاید و تنها شهادت است که می‌تواند روح بزرگ این دلیرمردان را در خود جای دهد.

آن‌هایی که حاج قاسم را از نزدیک می‌شناختند می‌دانستند که او یکی از مردان بزرگ و دوستان خوب خداست. آن‌هایی که تمام زندگی شان را وقف خدا و، ولی خدا در زمین کرده اند.

حاج قاسم سلیمانی مرد شماره یک مبارزه با تروریسم به دست اصلی‌ترین تروریست جهان یعنی آمریکا به شهادت رسید و صحنه درگیری‌ها یکبار دیگر کاملا واضح گردید.

اینکه آمریکایی‌ها مستقیما اقدام به شهادت قهرمان ملی مبارزه با تروریسم می‌کنند نشان از خشم و عصبانیت آن‌ها از ثمرات اقدامات حاج قاسم سلیمانی دارد. البته که کور خوانده اند چرا که مسیر مقاومت با خون شهیدان پررونق‌تر خواهد شد. بکشید ما را، زنده‌تر خواهیم شد...

امروز جغرافیای مقاومت صرفا در مرز‌های ایران یا لبنان و عراق خلاصه نمی‌شود. مقاومت امروز به اندازه قلب‌های تمام مردم آزاده جهان سرزمین دارد.

حتما آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب سنگین این جنایت بزرگ باشند. این عواقب مطمئنا معادلات منطقه را به نفع جریان مقاومت تغییر خواهد داد.

در پایان ضمن اعلام تبریک و تسلیت به رهبری معظم انقلاب اسلامی، خانواده عزیز شهید سلیمانی و همه دوستداران جریان مقاومت، با خدای خود پیمان می‌بندیم که تا آخرین لحظه از تلاش برای محقق کردن آرمان‌های بلندی که حاج قاسم بدان ایمان داشت دست نکشیم. انشاءالله.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکای جنایتکار