انتقام سخت در انتظار آمریکا

سید علی آقازاده :امروز اگر آمریکایی ها برای شهادت ایشان جشن می گیرند قطعا بدانند روزی نه چندان دور این جشن به عزای سختی تبدیل خواهد شد.

استاندار مرکزی گفت: آمریکائی‌ها با با ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی کینه و دشمنی خود با انقلاب اسلامی را نشان دادند و این نشان می‌دهد مماشات کردن با سیاست‌های آمریکا برای امت اسلامی سم مهلکی است که امروز این خود را بار دیگر و آن هم به صورت شفاف‌تر نشان داد.

آقازاده گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان قلوب همه ملت ایران و ملت‌های منطقه را جریحه‌دار کرد.

وی ادامه داد: هر چند فقدان سردار سلیمانی‌ها بسیار برای ملت ایران و جهان اسلام به ویژه مدافعین انقلاب اسلامی در سراسر جهان بسیار دردناک و تلخ خواهد بود، ولی سردار سلیمانی به آرزوی خود یعنی شهادت رسید، اما خون این سرباز رشید اسلام بسیار در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

استاندار مرکزی گفت: شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه آمریکای جنایت کار از عملکرد برجسته ایشان است که امروز اگر آمریکایی‌ها برای شهادت ایشان جشن می‌گیرند قطعا بدانند روزی نه چندان دور این جشن به عزای سختی تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: قطعا سربازان قاسم سلیمانی و همه فرزندانی که تربیت شده قاسم سلیمانی هستند راه او را ادامه خواهند داد و پرچم اسلام را سرافرازانه بر فراز آسمان ایران اسلامی نگه خواهند داشت و انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در غم و سوگ شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدای حمله شب گذشته عزادار است و آرزو می‌کنیم تأثیر ریختن خون همه شهدای انقلاب به ویژه شهید سلیمانی را در پیروزی امت اسلامی و انقلاب اسلامی قرار بدهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.