خطیب موقت جمعه شهرکرد:

شهادت سردار سلیمانی برای آزادی خواهان برکت آفرین است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، باعث بیداری ملت‌های آزاده در برابر استکبار جهانی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۳ دی ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تسلیت شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت این سردار رشید اسلام به دست تروریست‌های آمریکایی، با بصیرت و آگاهی مردم باعث بیداری ملت‌های آزاده در برابر استکبار جهانی خواهد شد و برای آزادی خواهان برکت آفرین است.

او با بازخوانی و یادآوری تاریخ سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و شهادت برخی از بزرگان انقلاب توسط منافقان گفت: شهادت شهید بهشتی باعث بیمه شدن انقلاب شد و ترور این شهید بزرگوار، باعث شناخت شدن چهره نفاق منافقان به مردم شد.

فاطمی اضافه کرد: در کشور عراق و در نزدیکی کربلا تابلویی با این عنوان نصب شده است «سردار سلیمانی، زره محکم شیعیان در برابر جبهه کفر و استکبار جهانی است» که نشانگر خیرخواه بودن این شهید برای جهان شیعه بود.

خطیب موقت جمعه شهرکرد، با اشاره به ادعای حقوق بشر در آمریکا اظهار داشت: کشتار مردم بی دفاع عراق از سوی آمریکایی‌ها با حقوق بشر جهانی منافات دارد و عده‌ای از مردم بی‌گناه از سوی آمریکایی‌ها کشته می‌شود.

فاطمی اظهار داشت: حقوق بشری چه جایگاهی دارد، که آمریکا دو ملت ایران و عراق را با شهادت سردار سلیمانی و المهدی ابوالمهندس یکی از فرماندهان جبهه مقاومت حشد الشعبی، عزادار می‌کند.

او ادمه داد: عراق به عنوان یک کشور مستقل است و حضور آمریکا در خاک عراق باعث به خطر افتادن تمامیت استقلال این کشور شده است که این با حقوق بشر در تضاد است.

خطیب موقت شهرکرد اعلام کرد: خود مردم آمریکا نیز این رفتار را نمی‌پذیرند و ملت‌های جهان اکنون با شهادت سردار سلیمانی به ماهیت تروریستی آمریکا پی برده‌اند.

فاطمی اظهار داشت: راه شهید قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و تمامی نیرو‌های مسلح راه این شهید را ادامه می‌دهند و باید در برابر تهدیدات دشمن پیش از گذشته و روز به روز بیشتر شود.

او، در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب تاکید کرد: حضرت زینب الگوی بسیاری مهمی برای پرستاران است که با از خودگذشتگی و ایثار به خلق خدا خدمت می‌کنند.

فاطمی، سیره ائمه را الگوی مهمی برای مردم دانست و گفت: خداوند برای حضرت فاطمه مقام خاصی قائل هستند و راه مقدس این بانوی بزرگ اسلام و ائمه اطهار و امام راحل باید دنبال شود.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: مسیر حضرت فاطمه مسیر پاکی، عفت، نجات و انسان دوستی است که می‌تواند الگوی برای همه بانوان باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.