امام جمعه بروجرد:

سردار قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود/ نتیجه شهادت سردار، نابودی اسرائیل است

امام جمعه بروجرد گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی روح تازه‎ای درجان انقلاب اسلامی ایران دمید و انسجام و اتحاد دنیای اسلام را بیشتر می‎کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی روح تازه‎ای درجان انقلاب اسلامی ایران دمید و انسجام و اتحاد دنیای اسلام را بیشتر می‎کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: پرچم سردار قاسم سلیمانی بر زمین نخواهد ماند، زیرا این شهید جوان‌ها و سربازان بسیاری را مانند خودش تربیت کرده است.

او با بیان اینکه پرچم سردار سلیمانی به دست شاگردان او برافراشته خواهد ماند، افزود: سردار قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و مستضعفان جهان او را دوست داشتند، نتیجه شهادت وی نابودی اسرائیل است.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: دونالد ترامپ فکر می‌کند که با ترور سردار قاسم سلیمانی ملت ایران متزلزل می‌شوند، ولی کور خوانده ما متحد‌تر خواهیم شد و انتقام این سردار بزرگ را خواهیم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اضافه کرد: اگر سردار سلیمانی ۳۰ سال پیش شهید می‌شد به اندازه شهادت وی در این زمان تاثیر نداشت، شهادت این بزرگ مرد برای مردم ایران اسلامی بسیار سخت است.

او ادامه داد: شهادت قاسم سلیمانی ریشه آمریکا و اسرائیل را بین می‌برد.

امام جمعه بروجرد گفت افزود: آرزوی دیرینه سردار سلیمانی شهادت بود، که در بهترین زمان نصیب او شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهارداشت: رضا خان تلاش‌های فراوان کرد تا حجاب را از ملت ایران بگیرد، ولی موفق نشد آن‌ها خواستند تا با ترویج بی بندباری جوانان را غربزده کنند، ولی موفق نشدند.

او بیان کرد: رزمایش مشترک ایران و چین و روسیه برگزار و در این مانور بزرگ عظمت ایران به جهانیان نشان داده شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.