سردار سلیمانی نگین شهامت و مقاومت بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سردار سلیمانی نگین شهامت و مقاومت بود و سادگی و خلوصش باعث شد تا او را مایه افتخار کشورمان بدانیم.

سردار سلیمانی نگین شهامت و مقاومت بودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاریفرد درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: به مردم ایران و مسلمانان جهان تسلیت می‌گویم. سلیمانی لنگر کشور بود و خباثت‌های دشمنان را خنثی می‌کرد و مایه عزت و شرف و امنیت ایران بود. خیلی از جوانان ما که در کمال امنیت به ورزشگاه‌ها می‌آیند به خاطر امثال سلیمانی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی افتخار ایران و ایرانی است، تاکید کرد: سادگی، خلوص، شجاعت سلیمانی باعث شد تا او را باعث افتخار کشورمان بدانیم. پروفایل تمام مردم را که نگاه می‌کنم می‌بینم که به عکس سردار سلیمانی مزین شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: عملکرد سردار سلیمانی می‌تواند راهنمای جوانان باشد که چگونه برای دفاع از خاک و وطن، جانش را فدا کرد. باید این رشادت‌ها را الگوی خودمان قرار بدهیم.

انصاریفرد در پایان گفت: سلیمانی نگین شهامت و مقاومت بود و برای جوانان ما درس است که از دشمن نترسیم. امنیتی که برای کشورمان ایجاد شد از رشادت این پهلوان‌ها بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار