سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

با شهادت سردار سلیمانی، رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیکتر شد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: با شهادت سردار سلیمانی، رژیم صهیونیستی با نابودی نزدیکتر شد و پاسخ محکمی به این جنایت داده خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز جمعه در حاشیه راهپیمایی محکومیت جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر می‌کند.

او اظهار داشت: قطره قطره خون این شهید والامقام جوششی خواهد بود برای اینکه ملت ما همچنان پرقدرت و پرتوان در کنار سایر ملت‌های جنبش مقاومت بایستد.

بن عباس با بیان اینکه تلاش ملت ایران برای نابودی صهیونیسم بعد از شهادت سردار سلیمانی دوچندان می‌شود، تصریح کرد: سردار سلیمانی یک چهره فراسرزمینی و بین‌المللی و در حوزه مقاومت، سمبل و نشان ایثار و مقاومت بود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: به طور قطع با تدابیر رهبر معظم انقلاب و مسوولان در شورای عالی امنیت ملی پاسخ محکمی به آمریکا بابت این جنایت داده خواهد شد.

سحرگاه امروز جمعه در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.