راه حاج قاسم ادامه دارد

امام جمعه انار گفت: دنیا بداند که با رفتن حاج قاسم سلیمانی راه او متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام منتظری خطیب جمعه انار  در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به جایگاه و منزلت شهیدان گفت: درک مقام شهیدان از توان و ظرفیت فهم ما خارج است و تنها منبع وحی الهی است که گوشه‌ای از این مقام را برای ما بازگو کرده است.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نمازجمعه به شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از آرزو‌های بزرگ و مهم شهید مقاومت بین‌المللی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت در راه خدا بود که سرانجام خداوند متعال او را به این آرزوی پرافتخارش نائل کرد.

او افزود: انقلاب اسلامی پر است از چهل سال مجاهدت و رزم بی‌امان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلبمانی.

امام جمعه انار گفت: دنیا بداند که با رفتن حاج قاسم سلیمانی راه او متوقف نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان انار گفت:شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین آحاد بشر بود که بطور قطع پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: ملت مردم قدرشناس شهرستان انار و مسئولین ادارات و نهاد‌ها روز یکشنبه مراسم بزرگداشت این سردار شهید عالی‌مقام را در مهدیه امامزاده محمدصالح از ساعت ده و نیم صبح تا مقارن ظهر برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام منتظری به با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س)گفت:حضرت زهرا (س) در اثر یک امتحان و آزمایش الهی به بالاترین مقام نائل شد.

او گفت: ما برای نجات خود نیاز داریم به حضرت زهرا(س) اقتدا کنیم.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: حضرت زهرا (س) ستاره درخشانی است که راه خدا و راه بندگی خدا و راه راست را به ما نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار