مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در ارومیه

مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی هم اکنون در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه امشب در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد لطفعلی خان ارومیه  برگزار شد،گفت: شهادت این سردار سرافراز ضایعه ای بزرگ بود و با این شهادتها راه مقاومت سد نخواهد شد و  این حرکت عظیم دینی به قیام صاحب الزمان متصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان به سجایای اخلاقی و رشادت های آن شهید در دفاع از اسلام و شجاعت های آن شهید در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مثل مالک اشتر بود برای مقام معظم رهبری افزود:همچنانکه مالک اشتر در روز های سخت از دشمنان نمی ترسید سردار سلیمانی نیز از دشمنان نمی ترسید و به مانند آتشی سوزان برای دشمنان اسلام و ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اهمیت حفظ دین مبین اسلام افزود: ائمه اطهار (ع) و شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی همگی برای حفظ دین الهی که همان دین مبین اسلام است از جان خود گذشته اند.

وی دشمنی بد خواهان نظام اسلامی را به سبب وجود مقاومت اسلامی ملت بزرگ ایران دانست و خاطرنشان کرد: جبهه کفر و توحید تا ابد در تقابل خواهند بود و تنها راه پیروزی و جلب نصرت الهی نیز مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه کفر و الحاد است.

همچنین در ادامه این مراسم در سوگ سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مدیحه سرایی و مرثیه خوانی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.