دفاع مقدس امتداد حماسه عاشورا است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: راهیان نور بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسلی است که حماسه عظیم رزمندگان اسلام را ندیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگاران گفت: راهیان نور بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسلی است که حماسه عظیم رزمندگان اسلام را ندیده اند.

وی گفت: دفاع مقدس امتداد حماسه عاشورا است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: آذربایجان غربی سرزمین شهادت ۲۴ هزار شهید مهاجر است که در دفاع از نظام اسلامی شاهد جانفشانی رزمندگان بوده است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: جامعه هدف راهیان نور جوانان است و در سال گذشته ۷ میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند که سه میلیون نفر از ایشان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی سی عملیات اجرا شده است افزود: در نظر است ۶ یادمان در مناطق عملیاتی شهرستان های ارومیه، نقده، مهاباد، پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی احداث شود.

وی همچنین استقبال خارجیان از راهیان نور را نیز یادآور شد و اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و ۱۸۰ نفر از ۵۴ کشور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

انتها پیام/پ

آذرباجان غربی سرزمین شهادت ۲۴ هزار شهید مهاجر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.