دوشنبه، آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دستیاری

مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری برای دومین بار تا دوشنبه ۱۶ دی تمدید شد.

دوشنبه، آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دستیاریبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری از دوم دی ۹۸ آغاز شده و داوطلبان تا ۱۴ دی فرصت ثبت نام داشتند که مرکز سنجش پزشکی با انتشار اطلاعیه شماره دو اعلام کرد این مهلت برای آخرین بار به مدت سه روز از امروز شنبه ۱۴ دی تا دوشنبه ۱۶ دی فرصت تمدید شد و داوطلبان باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

نمره دهی آزمون و محاسبه نمره کل در این دوره از آزمون همانند سال گذشته است. تعداد سوالات آزمون ۲۰۰ سؤال تستی چهار گزینه‌ای است. برای هر سؤال باید تنها یک گزینه که در میان گزینه‌های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است، انتخاب شود.

به هر سؤال با پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و هر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می‌گیرد. به سؤالات بدون پاسخ نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد. به هر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می‌گیرد.

همانند سنوات گذشته به کسانی اجازه انتخاب رشته- محل داده خواهد شد، که از حداکثر ۶۰۰ نمره خام آزمون، نمره ۱۵۰ کسب کرده باشند.


بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی


نتایج چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی ۸ اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است ثبت نام چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی از دوم دی ۹۸ آغاز شد و دوشنبه ۹ دی ۹۸ به پایان رسید و در این مدت ۹ هزار و ۱۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار