دانشگاه‌ها برای مراسم تشییع سردار سلیمانی تعطیل هستند؟

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: تعطیلی دانشگاه برای مراسم تشییع سردار سلیمانی بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

دانشگاه‌ها برای مراسم تشییع سردار سلیمانی تعطیل هستند؟علیرضا عبداللهی نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیمات وزارت علوم برای تعطیلی دانشگاه‌ها برای روز دوشنبه (مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی) گفت: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها در حال برگزاری امتحانات هستند تعطیلی دانشگاه‌ها برای روز دوشنبه در اختیار دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

عبداللهی نژاد افزود: این موضوع از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است؛ که برای حضور پرشور دانشگاهیان در مراسم تشییع به اختیار خود بتواند اگر امکان تعطیلی ورجود داشته باشد دانشگاه را تعطیل کنند.


بیشتر بخوانید: تغییر برنامه امتحانات دانشگاه آزاد در چند استان


مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اظهار کرد: چیزی به نام اعلام تعطیلی دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم مطرح نیست.

عبداللهی نژاد یادآوری کرد: منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید شرکت خواهد کرد و دانشگاهیان هم حضور پرشور و پر رنگی در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار