جزئیاتی از زمان حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، زمان حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی را اعلام کرد.

زمان حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی اعلام شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری درباره آخرین اقدامات برای حذف دفاتر تامین اجتماعی اظهار کرد: حدود یک سال است که دفاتر درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی حذف شده و نسخه‌ها در این مراکز الکترونیکی و از طریق اطلاعات کارت‌های ملی نوشته می‌شود.

وی درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز غیرملکی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در این زمینه هنوز اتفاقی نیفتاده است؛ این مسئله باید از طریق وزارت بهداشت پیگیری شود.

سالاری افزود: تلاش می‌شود در ۳ ماه ابتدایی سال آینده، حذف دفترچه تامین اجتماعی در مراکز غیرملکی و طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی عملیاتی شود که در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین درباره پرداخت بدهی‌ها تامین اجتماعی به مراکز وزارت بهداشت گفت: در هفته آتی در صورت اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان از سوی دولت به تامین اجتماعی، بدهی‌مان به مراکز درمانی وزارت بهداشت صفر خواهد شد و بنا داریم بدهی مراکز غیر وزارت بهداشت که رقم آن‌ها نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان است را ظرف دو ماه آینده پرداخت کنیم و آن را به صفر برسانیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشن هر چه زود تر این دفترچه ها رو حذف کنید الان که تو بحران کاغذ هم هسیم خیلی وقته که تو تمام دنیا چیزی بعنوان دفترچه بیمه نداریم. هم در وقت صرفه جویی میشه هم در مصرف کاغذ . با تشکیل پرونده الکترونیکی برای تمام دارندگان بیمه تامین اجتماعی از روی کد ملی افراد که در پرونده الکترونیکی شان موجود است پزشکان میتوانند از اعتبار بیمه مطلع شوند. نسخه الکترونیک هم خوانا تر و احتمال اشتباه در ان کمتراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
عالیه
آخرین اخبار