رندر قاب‌های جدید سامسونگ منتشر شد

در جدیدترین اقدام انجام شده در یکی از فروشگاه‌های آنلاین، رندر قاب‌های جدید گوشی‌های سامسونگ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه است و این را بارها و بارها ثابت کرده است. این شرکت با دانستن نیاز دقیق مخاطبان هدف خود بهترین محصولات را ارائه می‌دهد. این شرکت را می‌توان نمونه کاملی از تجربه و دقت دانست. محبوبیت گوشی‌های ساخته شده توسط این شرکت در قشر میان‌رده‌ها بیشتر از پرچمداران است زیرا قیمت مناسب‌تری دارند و می‌توان آن‌‌ها را گزینه مناسبی برای افراد بیشتر دانست.

رندر قاب‌ گوشی‌های جدید سامسونگ

فروشگاه آنلاین فنلاندی Luurinetti رندر قاب‌های زیبایی را برای پرچمداران جدید گلکسی S سامسونگ به نمایش گذاشته است. این قاب‌های جدید و جذاب تحت عناوین S11e، S11 و S11 پلاس هستند، اما طبق گفته‌های Ice Universe آن‌ها به عنوان گلکسی S20 S20 پلاس و (شاید) S20 Ultra رونمایی می‌شوند. به نظر می‌رسد طرح دوربین گلکسی S20 + با رندر‌هایی که چند ماه پیش دیدیم مطابقت دارد. اندازه صفحه نمایش نیز مطابق با مشخصات شایعه شده است.

رندر قاب‌های جدید سامسونگ منتشر شد

 


بیشتر بخوانید: قاب نمایشگر تاشو، جواب ال‌جی به گوشی‌های منعطف 


رندر قاب‌های جدید سامسونگ منتشر شدمشابه گلکسی S20، دوربین سه‌گانه با فلاش LED و سنسور آن دقیقاً شبیه به تصاویری است که مدتی پیش توسط OnLeaks ارائه شد. همچنین در فهرست منتشر شده آمده است که اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ است و مطابق با آنچه که ما تاکنون شنیده‌ایم این مسئله درست به نظر می‌رسد. این اطلاعات جدیدی برخی از شایعات را اعتبار می‌بخشد.

رندر قاب‌های جدید سامسونگ منتشر شد

رندر‌های این قاب‌ها ممکن است صددرصد دقیق نباشد؛ به خصوص در مورد گلکسی S20 اولترا. این قاب یک دوربین پراکنده را نشان می‌دهد که با طرح اصلاح شده توسط OnLeaks مغایرت دارد (همچنین به عدم وجود دوربین پیرسکوپ توجه کنید). طراحی نشان داده شده در رندر قاب‌های گلکسی، حتی بین کیس‌های مختلف S20 اولترا نیز همخوانی ندارد، بنابراین ما برای دیدن قاب‌ها در دنیا واقعی باید بیشتر صبر کنیم.

احتمال دارد به زودی تصاویر واقعی این قاب‌ها را مشاهده کنیم و پس از آن بتوانیم بهتر از گذشته درباره آن‌ها تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار