وزارت خارجه آمریکا: استراتژی واشنگتن در قبال ایران تغییر نخواهد کرد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد استراتژی واشنگتن در قبال ایران پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه العربیه اعلام کرد استراتژی آمریکا در قبال ایران پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

این مقام تاکید کرد واشنگتن تحریم‌ها و سیاست‌های سختگیرانه خود علیه ایران را ادامه می‌دهد و اقدامات لازم را برای حمایت از منافع خود در خاورمیانه اتخاذ می‌کند.

آمریکا بامداد روز گذشته با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سپهبد قاسم سلیمانی و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات ترور سردار سلیمانی انجام شده است. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
استراتژی ماهم تغییرنخواهدکرد.مرگ برشیطان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
من نميدونم اينا چه فكرايي پيش خودشون كردن كه اينجوري حرف ميزنن فقط اينو ميدونم كه تو قرآن اومده نقشه هاي شيطان هميشه ضعيف و شكست خورده است
آخرین اخبار