واکنش جانب‌دارانه هایکو ماس به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی

وزیر خارجه آلمان در واکنش به ترور سردار سلیمانی، بدون محکوم کردن حمله آمریکا مدعی شده که این اقدام در پی مجموعه‌ای از تحرکات خطرناک ایران انجام شده است.

هایکو ماسبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان مدعی شده که اقدام آمریکا در پی آنچه که او «تحرکات خطرناک ایران» خوانده، انجام شده است.

وزارت خارجه آلمان با انتشار پیامی در صفحه توییتر به نقل از «هایکو ماس» مدعی شد: عملیات نظامی آمریکا در پی مجموعه‌ای از تحرکات خطرناک ایران انجام شد. با این وجود این اقدام کمکی به کاهش تنش‌ها نمی‌کند و من این موضوع را به «مایک پمپئو» نیز یادآوری کردم.


بیشتر بخوانید:


ماس بدون محکوم کردن جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و چند نفر از همراهان آنها، این ادعا را مطرح کرده است.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان الحشد الشعبی طی حمله ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خجالت بکشین
شما هم جیره خوار آمریکا هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ای کاش هیتلر زنده بود وبا دست خودش به امثال تو تیر خلاص میزد . بیچاره های بدبخت شما چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
آلمانی های آشغال
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۰:۰۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اینا چندین نسله دارند نوکری آمریکا رومیکنند . هنوز بابت جنگ جهانی دوم دارند به آمریکا خراج میدن . زیادجدی نگیرین شون.نوکر غلط میکنه روحرف ارباب حرف بزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۸
شما کفار قابل اعتماد نیستی
آخرین اخبار