هدایت گر بودن وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

یکی از هم رزمان سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم علاوه بر مهربان بودنشان، کلام و نگاه نافذی داشتند و وجودشان حالت هدایت گری را داشت.

هدایت گر بودن وجود سردارشهید حاج قاسم سلیمانیمهدی گنجوی جامع شناس و یکی از همرزمان سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با ابراز تاسف از شهادت سردار سلیمانی، گفت: این شخصیت از دیدگاه جامع شناسی، شخصیتی بسیار تاثیر گذار بودند از همان دوران جانگداز دفاع مقدس تا بعد از آن در طی دوران ۴۱ ساله انقلاب اسلامی تاثیر داشته و خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه دشمنان در این چند سال سعی کردند تا انقلاب را در حالت غیر ثبات قرار دهند، افزود: بعد از نقش رهبری، شهید سردار سلیمانی تنها شخصی بود که همانند مشتی محکم به دهان دشمنان وزور گویان بوده است.

گنجوی پیشرفت‌های حاصله از این انقلاب را از برکات وجود ایشان دانست وتصریح کرد: اگر حاج قاسم نبود ثبات وپیشرفتی هم نبود.

اوبا بیان اینکه این بزرگ مرد بیشترین نقش استراتژیک بعد از رهبری را داشته است، گفت: در خصوص مدیریت‌های میدانی در صحنه‌های حساس بین المللی این سردار سلیمانی بودند که به عنوان تنها نماینده تصمیم گیر در محافل بین المللی بودند.

هم رزم سردار شهید سلیمانی بیان کرد: سطح رسمی دیپلماتیک ما، ذیل تصمیمات ایشان بود وهیچ فرقی بین تصمیم حاج قاسم ورهبر انقلاب نبود.

او با اشاره به اینکه دشمنان وبد خواهان در حذف فیزیکی سردار سلیمانی حماقت کردند، افزود: دشمنان نمی‌دانند که با شهادت حاج قاسم قدرت نظام به مراتب صد‌ها هزار بار بیشتر خواهد شد که این خود پیام آور بقا این نظام انقلاب است.

گنجوی با اشاره به اینکه از نظر دین ما پیروزی از آن ماست، عنوان کرد: با شهادت وخون حاج قاسم، ادامه این انقلاب تضمین شد.

او در ادامه به هدایت گر بودن وجود سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این بزرگواربا وجود داشتن شخصیت کاریزما وقدرتمند وکلام ونگاهی با نفوذ بسیار مهربان ودلسوز بودند.

همرزم سردار سلیمانی با بیان یکی از خاطراتی که با سردار شهید سلیمانی، اضهار کرد: در خاطرم هست که اوایل سال ۶۴ در لشکر ثارالله مسئول گزینش رزمندگان بودم که سردار سلیمانی ۱۰ نفر بسیجی را به من معرفی کردند برای پذیرش، روند کار بر این بود که افراد پذیرش شونده در فرم مربوطه جهت تکمیل اطلاعات فردی، احتیاج به چند نفر معرف داشتند.

او ادامه داد: آن‌ها به من گفتند که ما به جبهه آمدیم برای محافظت از کشور و کسی را برای معرفی نداریم، در پی این صحبت به جانب سردارسلیمانی رفتم و از ایشان تقاضا کردم تا خودشان به عنوان معرف این رزمند‌ها باشند.

گنجویی افزود: پس از این گفتگو حاج قاسم قبول کردند که برای تایید، فرم‌های این بسیجی‌ها را به ایشان برسانم.

همرزم سردار شهید سلیمانی ادامه داد: زمانی که فرم‌ها را پس دریافت از ایشان به من دادند هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که با خط خوانا و درشت بر سربرگ فرم اطلاعات این ۱۰ نفر نوشته بود؛ از نظر من این بچه‌ها بسیار بر من اصلح وشاسته‌تر هستند و من از این رزمندگان طلب شفاعت دارم، با امضا وقید نام وفامیل خودشان.

گنجویی عنوان کرد: همه آن ۱۰ نفر در عملیات‌های بعدی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار