بهره مندی ۴۰ هزار نفر از آموزش های مهارتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرزگفت: بیش از ۴۰هزار نفر از مردم البرز در ۹ ماهه نخست سال جاری از آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بهره مند شدند.

بهره مندی ۴۰ هزار نفر از آموزش های مهارتیتقی غیاثی تبار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: این آموزشها به منظور توانمندسازی اقشار مختلف استان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع معضل بیکاری صورت گرفته است.

غیاثی تبار افزود: از ۴۰هزار نفر از مردم البرز  که در ۹ ماهه نخست سال جاری از آموزش های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بهره مند شده اند  ۱۶هزار و ۲۱۰ نفر در بخش دولتی و ۲۴ هزار و ۱۰۲ نفر در بخش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر این اداره کل آموزش دیده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: در بخش صنعت نیز  آموزش ضمن کار با  یک هزار و ۴۵۶ داوطلب  ،  اصناف با شرکت ۵۹ نفر  ، صنایع جوار کارگاهی با شرکت  ۵۰۹ نفر، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی ۳۳۷ نفر  ، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ۴۲۷ نفر  و مهارت آموزی در محیط کار واقعی ۶۲۸ نفر  ،از آموزش های فنی و حرفه ای کشور  جهت توانمند سازی بهره مند شده اند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.