مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت:نخستین بار ، پرواز اصفهان –مسقط – اصفهان از امروز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برقرار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان حسن امجدی از امروز  پرواز اصفهان –مسقط برای نخستین بار در فرودگاه بین اللملی شهید بهشتی از طریق شرکت هواپیمایی تابان برقرار شد.

حسن امجدی افزود: این پرواز با ۱۶۰ مسافر برای توسعه گردشگری و حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران – عمان شنبه‌های هر هفته در این فرودگاه برقرار است.

او با اشاره به برقراری هفت پرواز خارجی در این فرودگاه گفت: استانبول، دبی، دوحه، نجف، کویت، بغداد و مسقط مسیر‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی است.

مسوول تور پروازی اصفهان به مسقط هم گفت: شرکت سیاحتی -گردشگری بعثت اصفهان متولی برقراری این پرواز در استان است و مردم می‌توانند از طریق دفاتر هواپیمایی برای دریافت بلیط پرواز مقسط اقدام کنند.

مصطفی فنایی افزود: پیش از این اصفهانی‌ها برای سفر به عمان مجبور بودند به تهران یا شیراز سفر کنند، ولی با برقراری این پرواز از اصفهان مستقیم به مسقط سفر می‌کنند.

او گفت: برای رفاه حال شهروندان اصفهانی قیمت پروازی این سفر از تهران و شیراز پایین‌تر در نظر گرفته شده است.

مصطفی فنایی گفت: با حضور مسوولان بلند پایه ایران در عمان و افزایش درخواست‌های تجاری از سمت این کشور تجار و تولید کنندگان اصفهانی با برقراری این پرواز بتوانند، بیش از پیش در صحنه‌های اقتصادی دیده شوند و توان اقتصادی خود به معرض نمایش بگذارند.

مسوول تور پروازی اصفهان به مسقط ادامه داد: هم اکنون، عمان به عنوان مرکز ثقل فعالیت‌های اقتصادی ایران در نظر گرفته شده و پایگاهی برای عرضه و معرفی محصولات و خدمات ایرانی به حساب می‌آید
مصطفی فنایی افزود: به زودی به غیر از شنبه‌ها یک روز دیگر هم این پرواز از اصفهان انجام می‌شود.

او گفت: توریسم سلامت و توسعه گردشگری و اقتصادی اصفهان عمان از دیگر ویژه گی‌های این پرواز است.


بیشتر بخوانید:پیشرفت ۷۲ درصدی طرح توسعه فرودگاه اصفهان




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.