به مناسبت شهادت سردار سلیمانی؛

مدیرکل کمیته امداد خوزستان پیام تسلیت و دعوت به مراسم تشییع صادر کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با صدور پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و از عموم مردم خواست در مراسم این تشییع باشکوه حضور بهم رسانند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست جنایتکاران آمریکایی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. (مقام معظم رهبری)

شهادت سردار رشید وسرافراز اسلام، سرباز راستین ولایت، دلسوز، مظلومان و ستمدیدگان و یاور ایتام و خانواده‌ی شهدای مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه قدسی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی کل قوا و، ولی امر مسلمین جهان، امت اسلامی، جبهه مقاومت ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، مردم ولایتمدار استان خوزستان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

به راستی خون پاک آن شهید والامقام و شهدای همراه ایشان همچون مجاهد بزرگ شهید ابومهدی المهندس، بیش از زمان حیات طیبه‌ی شان ریشه‌های درخت مقاومت را تقویت نموده و با تعمیق حرکت این جبهه مقدس و الهی در تمامی نقاط جهان گلوی نظام سلطه جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکاراین تروریست بین المللی ودولتی را خواهد فشرد و جبهه مقاومت، انتقام سخت خود را از پدیداورندگان داعش خواهد گرفت و زمینه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه را فراهم خواهد آورد.

از همه مردم غیور و شهیدپرور اهواز و خوزستان می‌خواهیم در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه از میدان مولوی تا چهارراه سلمان فارسی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند تا به دشمنان و جنایتکاران آمریکایی ثابت کنند اگر یک سردار را از ملت ایران و جهان اسلام گرفت، اما هزاران حاج قاسم از دل ایران زنده می‌شود.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.