نظارت بر اجرای پروژه‌های راهسازی و بهسازی راه‌های اصلی در شهرستان خوی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور رسیدگی بر روند اجرای پروژه‌های راهسازی و صدور دستورات فنی از طرح‌احداث بزرگراه سلماس به خوی و پروژه تعریض و بهسازی محور خوی به ایواوغلی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در از  طرح‌ احداث بزرگراه سلماس به خوی و پروژه تعریض و بهسازی محور خوی به ایواوغلی بر رعایت استاندارد‌های کیفیت در ساخت و توسعه راه‌ها تأکید کرد و خواستار پیشرفت اجرایی پروژه‌های راهســازی طبق خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های فنی شد.

پروژه بهسازی و تعریض محور خوی-ایواوغلی به طول ٢٧کیلومتر بخشی از کریدور غرب کشور است که در ۵ قطعه اجرا می‌شود. در حال حاضر عملیات اجرایی قطعه ٣ پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی به طول ۵ کیلومتر رو به اتمام است.

تعریض و بهسازی قطعات١، ۴ و ۵ این جاده بین‌المللی به اتمام رسیده و عملیات راهسازی در قطعه ٢ به طول ۶کیلومتر و ۵٠٠ متر در حال اجراست.

طرح ملی احداث بزرگراه سلماس به خوی نیز به طول ۴۵ کیلومتر است که قطعات ۱ و ۲ در سال‌های گذشته به طول ۱۴ کیلومتر به صورت بزرگراهی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

تکمیل این طرح‌های راهسازی نقش محوری در کریدور بزرگراهی غرب کشور و توسعه شبکه حمل و نقل جاده‌ای شمالغرب کشور دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.